Geen AZC in Spijkenisse / Nissewaard

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Geen AZC in Spijkenisse / Nissewaard.

Gast

#226 Re:

2016-01-11 23:27

#225: -  

Ja, die goeie ouwe Nederlandse normen en waarden…

Nederlander1965

2016-01-12 05:06

Schokkend dat hier nog steeds mensen zijn die het voor deze indringers opnemen. Kennelijk is de naïviteit onuitroeibaar.

Ik krijg vrijwel dagelijks met "vluchtelingen" te maken. Geloof me, ze zijn lomp, grof, veeleisend en willen helemaal niks, alleen geld, huis en spullen. En hoe ze tegen mijn vrouwelijke collega's doen is helemaal schokkend en asociaal.
Daarbij gaat het dan vooral om islamitische "vluchtelingen". Die van Christelijke huize of die duidelijk atheïst zijn, gedragen zich over het algemeen totaal anders en zijn vaak rustig, dankbaar en geven blijk van intelligentie en ontwikkeling.
Dit is helaas slechts een zeer kleine minderheid.

Denken al die "Je bent welkom" dromers dat deze lomperikken zomaar brave, nette westerse burgers worden ? Kom op zeg, word wakker ! Deze mensen zijn door 7 of meer veilige landen gereisd, omdat ze weten dat het hier in het Noord-Westen vasn Europa een luilekkerland voor ze is ! Uitkeringen, huizen, spullen en onbeperkte voorraad loslopende, onbewaakte vrouwen ! Plus een slappe zak-overheid, nauwelijks werkend justitieapparaat en volgevreten en luie burgers die het allemaal pikken en ze nog helpen ook !
Deze lui, afkomstig uit samenlevingen waar geweld, eerwraak, moord, roof en onderdrukking dagelijkse zaken zijn, lachen zich helemaal een kriek als ze domme schapen met hun lieve tekstjes "Welkom in mijn land" enzo zien ! Dát zijn nog eens makkelijke slachtoffers ! En inderdaad, dat is ook zo. We doen niets. Laten onze vrouwen en kinderen verkrachten en beroven en kunnen iedere vorm van bescherming door de overheid wel vergeten. Die kiezen namelijk de kant van de criminele illegalen. Want die zijn zielig (NOT) en wij zijn smerige racisten die eens moeten opschuiven en helpen deze arme, zielige slachtoffers te vertroetelen. En ongelooflijk : dat doen velen van ons nog ook ! 

Europa leert nooit van de geschiedenis. 1300 jaar lang moest Europa alles doen om de islam buiten de deur te houden. Onze voorouders wisten hoe gevaarlijk de islam kon zijn (de Grieken en diverse balkanvolkeren leden er eeuwenlang onder) en wij geven Europa zo even cadeau aan deze barbarij. Eigenlijk verdienen we niet beter, als we het zo makkelijk prijs geven.

Gast

2016-01-12 05:59

Zie de 7 redenen hierboven, zelf moet ik meer dan 5 jaar op een woning wachten! Ook de angst om over straat te gaan.

Gast

2016-01-12 08:16

Na alles wat er gebeurd met IS. En de verkrachtingen en aanrandingen in duitsland van vrouwen en kinderen. Wordt het tijd dat we voor ons zelf gaan kiezen en voor onze kinderen. Niet in de buurt van mijn kinderen.

Gast

2016-01-12 09:04

Sorry voor de uitspraak, maar nu is t eigen volk eerst

Gast

2016-01-12 09:16

Aan Gemeente Nissewaard. Graag eerst even een referendum onder de bevolking houden.

Gast

2016-01-12 09:28

Nee tegen AZC!!

Gast

2016-01-12 09:33

Wie gaat dat allemaal betalen??(geld en goederen) wij natuurlijk!
En dan praten we nog niet eens over de onveiligheid, zie Duitsland,Zweden enz. Ook hier in Nederland wordt weinig bekend gemaakt (vechtpartijen enz in de azc) Ook blijk alles al bekokstoof te zijn voor je wordt betrokkenen in de discussie, dus je mening zeggen heeft geen zin. Zorg eerst maar eens voor de eigen burgers, die moet steeds meer overal voor betalen. ( zorg,huur,water&licht en niet te vergeten pensioen). L.L te Spijkenisse

Gast

2016-01-12 09:49

omdat ik net als alle anderen het niet erg vindt om hulp te verlenen, maar er wordt gewoon maar gedaan en men weet verder van niets geen aantallen, geen plaats aangewezen en Spijkenisse heeft al genoeg ellende van zichzelf, meer hebben we niet nodig.

Gast

#236 Re:

2016-01-12 09:51

#228: Nederlander1965 -  

Europa mag dan weinig leren van de geschiedenis, jij kent de geschiedenis niet eens. 1300 jaren geleden was Nederland nog nauwelijks bekeerd tot het Christendom; je weet wel, dat geloof dat op hardhandige wijze iedere Europeaan opgedrongen werd. Remember Bonifatius die in 754 bij Dokkum vermoord werd toen hij probeerde de Friezen te overtuigen dat zijn religie toch echt wel de enige juiste was?

Schokkend dat er nog steeds mensen zijn die menen dat zij ver verheven zijn boven anderen en vanuit die eigendunk denken rechten te mogen ontlenen op welvaart die gestolen is van die anderen. Wie ieder persoon van een met name genoemd geloof alleen negatieve eigenschappen toedicht en ieder persoon van een ander (of geen) geloof louter positieve eigenschappen toedicht, die persoon is geen racist, omdat hij het onderscheid niet op basis van ras maakt. Hij discrimineert daarentegen wel degelijk en wel op basis van geloof, wat nou niet bepaald van erg veel inzicht en intelligentie getuigt. Hij barst ook van de vooroordelen en generaliseert dat het een lieve lust is. Iedere molsim is gelijk; iedereen die geen blinde moslimhaat kent is ook gelijk.

Maar dat zullen dan wel de "Nederlandse normen en waarden" zijn, die we met hand en tand moeten verdedigen. Vandaar ook de vele geweldsuitbarstingen die we dagelijks zien. Éénrichting-geweld dat gebruikt wordt door de islamofoben (vuurwerkbommen, brandstichting, stenen door ruiten, doodsbedreigingen enz.), niet alleen tegen de vluchtelingen, maar ook tegen iedereen die medemenselijkheid kent en zijn verantwoordelijkheid opneemt.

Neem eens een spiegel ter hand en aanschouw uw eigen innerlijke lelijkheid.

Gast

#237 Re:

2016-01-12 09:53

#234: -  

En waar komt al dat terecht wat wij betalen? Juist ja, in Nederlandse portemonnee's.

Hoe komt het toch dat nog maar zo weinig mensen net iets langer nadenken dan nodig is om een scheet te laten?

Gast

2016-01-12 10:11

Ik heb geen computer krijg ik die ook dan en mijn fiets is gejat krijg ik ook een nieuwe in Zeeland krijgen de AZC ers een geld bedrag voor drie mensen 160e
Per week dat moeten wij dan ook gaan krijgen dus geef je eigen volk meer geld dan hoeven wij niet meer naar de voedselbanken gaan die azc
maar daar staan dan weten ze dat er hier niks te halen val en trouwens dat eten pleuren ze toch weg ondankbare hopen strond
Dus burgemeester gooi de uitkeringen omhoog dan valt er te praten anders gaan er veel problemen komen hier in niks waard

Gast

2016-01-12 11:08

We hebben het als ouderen al zwaar genoeg ,eerst maar eens wat doen voor de ouderen .

Gast

2016-01-12 11:17

Veiligheid van de inwoners van Spijkenisse e.o.. Legio voorbeelden dat de vluchtelingen economisch zijn en alleen maar voor onrust zorgen en veel erger, zie Keulen.
De politiek kan ons niet beschermen tegen de kwaadwillenden, neem geen risico!

Gast

2016-01-12 12:07

ik wil geen economische vluchtelingen in ons dorp. Het dorp moet eerst zelf de ouderen en hulpbehoevenden helpen.
Spijk

2016-01-12 12:36

Ik hoop dat ik geen racist ben, maar kijk eens naar programma's als opsporing verzocht, met heel veel geduld tref je een autochtoon aan. De normen en waarden verschillen te veel en als groot probleem een religie die nergens op slaat. Dat geldt wat mij betreft voor alle religies, het is gewoon een buitenaardse relatie met jezelf hebben. vwb de vluchtelingen; kijk eens naar de afvalstroom die ze achterlaten. Ze hebben allemaal een iphone met GPS en hebben veel betaald aan mensen smokkelaars, dus zo arm zijn ze niet. Kortom dit zijn goudzoekers. Wat als U en ik naar een willekeurig land vertrekken / Stappen wij dan ook in een gespreid bedje ?

Wilders heeft in de laatste peilingen 41 zetels, de vlag gaat uit als de teller op 76 staat

Een bezorgde Spijkenisser

Gast

2016-01-12 12:49

Nissewaard heeft geen geld voor eigen bevolking laat staan voor een AZC.

Gast

2016-01-12 12:53

Omdat het geen vluchtelingen zijn

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2016-01-12 12:55

Gast

2016-01-12 12:59

De cultuur past niet in onze samenleving,bijvoorbeeld gezicht bedekkende kleding.geen respect voor vrouwen,vluchtelingen,kan ik begrijpen maar ze eisen wel werk en een woning,ie moet dat allemaal betalen,steel je toch gewoon van de bejaardenzorg

Gast

2016-01-12 13:09

geen geluk zoekers in spijkenisse o
onze ouderen hebben meer nodig ziekenhuis staat op de schop te gaan
terplaatse in sierie voedsl brengen en de macht hebbers af zetten

Gast

2016-01-12 13:11

Volgend jaar weer meer bezuinigen om de asielzoekers en gelukzoekers te blijven betalen zo worden wij weer uitgezogen door de kapitalistische dictatuur

Gast

2016-01-12 13:12

Omdat ik vind dat er in Nissewaard al genoeg asielzoekers wonen en er voor de eigen inwoners geen huizen meer zijn. De wijken verpauperen. Er is geen geld voor een volwaardig ziekenhuis en wel voor gelukzoekers. Het straatbeeld verandert van westers gekleed naar mensen in lange vodden en hoofddoeken. De voedselbank draait overuren. Genoeg is genoeg.

Gast

2016-01-12 13:15

wil hier geen ellende