De kat van mijn broer moet blijven!!!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Gast#27 Dec 29, 2015, 14:56
Om 1 klacht een kat weg moeten doen??? Zelfs om 10 klachten niet. Mijn zus woont ook in een zorgcentrum, met poes. Moet er niet aan denken dat zij deze weg zou moeten doen. Poes zelf gaat gezellig bij de buren op visite en wandeld over de hele afdeling, zo gezellig.
Gast#28 Dec 29, 2015, 15:05
Een dier kan zoveel betekenen voor een mens, het geeft je onvoorwaardelijk warmte ,genegenheid, vriendschap! Ik heb de ervaring daarmee, mijn dieren zijn ook 'alles' voor mij!Laat die man die dan al een beperking heeft zijn kat houden aub! Sabine Tavernier
Gast#29 Dec 29, 2015, 15:07
omdat deze man zijn poes moet houden ,het is zijn lieveling als ge dat afpakt wat heeft hij dan nog,
Gast#30 Dec 29, 2015, 15:11
Vind het belachelijk dat door een klacht het diertje weg moet het is als een kind voor hem.
Als een van je kinderen iets heeft uit gevreten en je krijg een klacht moet het kind toch ook niet weg .
Als een van je kinderen iets heeft uit gevreten en je krijg een klacht moet het kind toch ook niet weg .
Gast#31 Dec 29, 2015, 15:25
Dit is en blijft een schande om een dier weg te nemen van iemand. Lezen ze geen kranten of kijken ze niet naar het nieuws?
Zelfs in enkele ziekenhuizen is het al toegelaten om hun huisdier mee te nemen, en in een home, allee mensen toch is de wereld nog niet genoeg verloederd dat je arme, zieke of oude mensen hun troost gaat afnemen. Zielig...zielig...zielig
Zelfs in enkele ziekenhuizen is het al toegelaten om hun huisdier mee te nemen, en in een home, allee mensen toch is de wereld nog niet genoeg verloederd dat je arme, zieke of oude mensen hun troost gaat afnemen. Zielig...zielig...zielig
Gast#33 Dec 29, 2015, 15:49
Omdat ik het onmenselijk vindt mens en dier te scheiden als 1 of beide al op leeftijd zijn!
Gast#34 Dec 29, 2015, 15:51
Een gehandicapt mens van ruim 70 jaar iets afnemen wat hem heel dierbaar is en wat tevens zijn maatje is; dan ben je toch "wel diep gezonken" als je zoiets "over je hart kunt verkrijgen".
Gast#35 Dec 29, 2015, 16:18
Mensen kunnen niets meer van elkaar verdragen! Wat meer menselijkheid en begrip voor elkaar is een mooie boodschap voor de Kerst doch wordt meestal slechts 1 dag gehandhaafd! Ik besef meer en meer waarom men spreekt over het mensDOM en het dierenrijk.
Gast#36 Dec 29, 2015, 16:25
Omdat zoiets echt niet kan hoor,stel dat het je eigen familie overkomt .
Neen eerst mag hij zijn poes houden en dan wegens een klacht niet meer, er zullen steeds mensen klagen grrrr
Neen eerst mag hij zijn poes houden en dan wegens een klacht niet meer, er zullen steeds mensen klagen grrrr
Gast#37 Dec 29, 2015, 16:43
Begrip voor mens en dier is er in deze wereld te weinig.
Gast#38 Dec 29, 2015, 16:43
Omdat deze beslissing onmenselijk zou zijn, en dat mag zeker niet gebeuren.
Gast#39 Dec 29, 2015, 17:11
laat die poes blijven!
Gast#40 Dec 29, 2015, 17:36
Het is dwaas om iemand die jaren samen leeft met een poes/kat die voor hem een partner is , haal je niet weg , dat is dodelijk ,
ze kunnen beter de klager weg halen!
ze kunnen beter de klager weg halen!
Gast#41 Dec 29, 2015, 17:39
Omdat een dier heel veel kan betekenen voor mensen, En die zuurpruimen die klachten hebben zouden beter eens naar hun eigen kijken of zij zo perfect zijn in mijn ogen zijn het losers die het geluk niet gunnen van een andere vind het beneden alle pijl wat ze doen
Gast#42 Dec 29, 2015, 17:56
Omdat de dingen moeten blijven zoals ze waren
Gast#43 Dec 29, 2015, 18:07
Je neemt iemand zijn beste vriend niet weg
Gast#44 Dec 29, 2015, 19:25
Omdat ik dit onmenselijk vind. Laat die man toch met rust op zijn oude dag, en laat hem gewoon nog genieten met zijn kat
Gast#45 Dec 29, 2015, 20:08
Omdat ik weet hoe belangrijk een huisdier is, voor een mens die eenzaam of ziek, of allebei is.
Gast#46 Dec 29, 2015, 21:01
Laat hem aub toch zijn kat houden aub voor de jaartjes dat hij nog leeft in hemelsnaam wees eens verdraagzaam
Gast#47 Dec 29, 2015, 21:15
Omdat recht moet zegenvieren.
Gast#48 Dec 29, 2015, 21:38
Het is bewijzen dat dieren voor gehandicapte mensen een enorme steun en goed gezelschap zijn , waarom zou men na al die jaren deze poes nog gaan afpakken bij Georges, die gaat een zware klap voor hem zijn
Gast#49 Dec 29, 2015, 22:09
ocharme voor dee mens!!
een beestje in huis voeld ge u vele beter
een beestje in huis voeld ge u vele beter
Gast#50 Dec 30, 2015, 06:47
Ik doe vrijwilligerswerk in een home waar een huispoes is die regelmatig bij de bewoners haar toertje doet ,en merk hoe de mensen opleven van deze bezoekjes . Ik begrijp niet welke overlast een poes PLOTSELING kan geven.Wellicht een klacht van iemand die geen dierenliefhebber is.
| This discussion has been closed. |
Een oude man in een home is overgeleverd en is zo al erg!
Dit zou psychologische mishandeling zijn voor zowel mens als dier.