Nee tegen de plannen voor de Westelijke Ontsluiting in Amersfoort


Gast

#151

2016-01-28 21:51

Een onbegrijpelijk plan wat de stad geen goed zal doen. Iedereen die hier in amersfoort komt is opgetogen over dat stukje natuur zo vlakbij de stad. Als je dat weghaalt ontneem je de bevolking een prettige leefomgeving een fijne leefomgeving is de basis voor gezondheid. De stad haalt zich een hoop ellende op de hals en de problemen in de gemeente zullen toenemen. Het lijkt mij dat de gemeente als ze hun gezonde verstand gebruiken weet dat dit een gigantische kostenpost wordt niet alleen door de aanleg maar mn door de gevolgen die dit heeft voor de bevolking.
Schaapje

#152

2016-01-29 06:49

Ik ben voor. Meer asfalt en daardoor sneller van A naar B. Onze infrastructuur is niet meer van deze tijd en niet berekend op het volume van vandaag. Gaat uiteindelijk meer geld en minder mileuschade opleveren. Ik hoop alleen dat er nu eens niet om de 100 meter stoplichten geplaatst worden of rotondes.


Gast

#153

2016-01-29 09:56

Onnodige miljoenen verslindende projecten in Amersfoort. Na debacle rondom Eemplein nu nieuwe miljoenen flop in wording. Wanneer stopt dit nepotisme in Amersfoort. Alle gemeente ambtenaren werden naar een integriteitscursus gestuurd, OZB met meer dan 10% omhoog ..... hoeveel harde signalen zijn er nodig om de aansturing van een stad te professionaliseren ?

Gast

#154

2016-01-31 21:43

Er is al teveel ontgroening!
Bos geeft ontspanning! Er wordt al teveel groen weggehaalt voor de infrastructuur!!
Groen zorgt voor de circulatie van alles hier op aarde dat we er mogen en kunnen rondlopen!
Ons zuurstofgehalte! Alles wat groeit en bloeit!
Een mooi park maken, zou een mooier plan zijn!

Gast

#155

2016-02-03 09:35

het plan kost te veel bomen en Amersfoort wordt onherstelbaar vernield. Bovendien kost het plan te veel gemeenschapsgeld.

Gast

#156

2016-02-04 20:27

Hier herhaalt zich wat jaren geleden de Leusderweg bedreigde: de bestuurders hadden verzonnen dat die weg vanaf de snelweg vierbaans de stad in moest. Tijdens een inspraakavond werd de heren gevraagd: Oké, dan stromen de auto's tot aan het Julianaplein de stad in en hoe moeten ze daar verder? Einde idee!

Gast

#157

2016-02-08 15:47

omdat ik het er niet mee eens ben, dat er zoveel bomen gekapt moeten worden en dat er zoveel groen verdwijnt. En het is helemaal niet nodig.

Gast

#158

2016-02-08 16:00

Ik kom daar vaak in de buurt van de overweg. Hoogst zelden zie ik daar een verkeersopstopping of lange wachttijden. Mijn vraag aan de planners is: Waarom eigenlijk zoveel geld verspillen aan iets, dat niet echt dringend om een oplossing vraagt.

Gast

#159

2016-02-09 14:42

Birkhoven is een fijn bos. Dit is meer waard dan nog meer verkeer. Dit bos is onvervangbaar.

Gast

#160

2016-02-09 22:01

vandaag 15 vanaf dezelfde computer


Gast

#161

2016-02-10 19:54

Omvang van deze verspilling van publieke gelden en milieuschade staat niet in verhouding tot het probleem. Waarom kan dit geld niet worden gestoken in urgentere en belangrijkere zaken als onderwijs en veiligheid?

Gast

#162

2016-02-13 11:07

Rijd inmiddels ruim 10 jaar dagelijks tijdens de spitsuren over de betreffende weg, en heb nog nooit noemenswaardige verkeershinder ondervonden door druk verkeer. Pure geld verspilling om hier een kostbaar "prestige" project neer te leggen dat geen verbetering gaat opleveren..

Gast

#163

2016-02-17 17:48

In het bosgebied bij het gebied komen ook dassen voor als kwetsbare soort

Gast

#164

2016-02-21 13:46

Amersfoort heeft nu al een van de hoogste concentraties fijnstof in de lucht van het land. Volledig ingesloten worden met verkeersstromen maakt het nog erger.

Gast

#165

2016-02-21 17:15

Omdat ik het een enorme aanslag op de natuur vind en een groot verlies, waarvan ik het nut totaal niet inzie. Dit wordt weer beslist door een klein aantal mensen dat zich van de mening van bewoners niets aantrekt. Schande!.

Gast

#166

2016-02-21 17:31

Ik ben zo wie zo tegen uitbreiding van het wegennet. Ook omdat de toevoer van extra verkeer niet te verwachten valt.

Gast

#167

2016-02-21 21:01

alweer 15 vandaag van hetzelde ip adres


Gast

#168 Re:

2016-02-22 07:59

#167: -  

 Ben jij een trol? - die probeert de enquete verdacht te maken.

En ook nog anoniem....

 


Gast

#169 Re:

2016-02-22 10:03

#167: -  

 Waar maakt u dat uit op? Als er op een dag bijvoorbeeld 20 handtekeningen komen van 10 verschillende IP adressen, dan denkt u wellicht dat in 1 huishouding/bedrijf 10 handtekeningen geplaatst zijn. (Wat op zich ook prima kan bij grotere woon/werk-omgevingen, vergaderingen, etc) Maar waarschijnlijk is in dit voorbeeld gewoon sprake van 10 situaties waar mensen samenwonen en zowel de man als vrouw dit een slecht plan vinden, 2 handtekeningen per 1 adres.

Het is dus een gezond teken dat er handtekeningen van zelfde IP adressen afkomen

 


Gast

#170

2016-02-22 10:14

Ik hoop van harte, dat het gemeentebestuur zich alsnog laat overtuigen door de argumenten van o.a. ver. BBB en die 67.1 miljoen euro aan iets werkelijk noodzakelijks gaat besteden.
Wees toch zuinig op de Amersfoortse natuur!

Gast

#171

2016-02-22 15:34

Belangrijkste argument tegen de plannen van de Westelijke Ontsluiting is dat er relatief weinig verkeersproblemen zijn die niet opgelost gaan worden door deze plannen en dat er voor realisatie van de plannen een prachtig stuk natuur opgeofferd zou moeten worden.

Gast

#172

2016-02-22 15:36

Kom met duurzame oplossingen zodat al minder mensen met de auto hoeven een willen. Asfalt, fijnstof, geluid, verstoring van de natuur. Het is het niet waard!

Gast

#173

2016-02-23 07:25

Dit lost niet het fileprobleem op.

Gast

#174

2016-02-23 14:17

Een belangrijk probleem wordt wel opgelost, de drukste gelijkvloerse kruising tussen spoorweg en overig verkeer tussen utrecht en oost nederland komt te vervallen. Niet onbelangrijk zoals vandaag weer eens blijkt


Gast

#175

2016-02-24 06:32

Er zijn al genoeg bomen gesneuveld en miljoenen verspild aan prestige objecten zoal herinrichting park Randenbroek en aanleg Kersenbaan. Helaas wil het gemeente bestuur niet luisteren naar de wil van de bewoners en drukt haar eigen plannen toch wel door.