Wij zijn tegen de sluiting van de Radio 2 radiohuizen!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Ook ik ben een luisteraar van een radio die mij informatief regionaal op de hoogte blijft zodat ik me betrokken voel met mijn regio.
Ook ik ben een luisteraar die elk jaar trouw mijn belastingen betaal en vind dat geld voor regionale radiohuizen beschikbaar moet blijven en bezuinigingen op een andere wijze kunnen gebeuren.
De regionale uitzendingen zorgen voor nuttige info uit eigen streek. Ze vormen de eigenheid van Radio2. Hak een bloeiende boom niet om!!!!!
Regionale Radio MOET blijven.
Iedereen kan ook zijn mening plaatsen op de vrienden pagina van Radio 2. Vind ons leuk en laat uw stem horen.
er is een aanbod van plaatselijk nieuws,als men doorzet vind ik een schande en wat met de mensen die er werken
de regering roep jobs ,jobs en nog eens job smaar schrapt langs alle kanten jobs
Schande
Avondpost is al verdwenen en nu nog eens radio2 weghalen uit Kortrijk. Trouwens hoe oud is dat gebouw. 10 jaar? Helemaal up to date. Alles in Kortrijk is al weg. Radio Gemini om zeep, radio MagicFM verdwenen, WLS-Contact weg, Voltage, Studio Kortrijk. Triest daar. Niks nog met regionale binding.
's morgens word ik wakker met radio 2 W.Vl. en zo gans de dag wanneer ik thuis ben, waarom ook weer de west vlaamse zender afschaffen , worden wij nog niet genoeg gediscrimineerd door die Brusselaars , tis altijd hetzelfde liedje, en waarom ook weer Gent die mag blijven !!!! RADIO 2 West Vlaanderen Moet BLIJVEN !!!!!
| This discussion has been closed. |