Behoud volwaardige rechtbank Zutphen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Behoud volwaardige rechtbank Zutphen.


Gast

#26

2015-09-01 14:17

Waarom de burger nog verder verwijderen van de Rechtspraak dan nu al het geval is. Sluiting is zeer slechte zaak.

Gast

#27

2015-09-01 14:37

Beloftes aan burgers en werknemers worden niet nagekomen. Historische fout. Behoud rechtspraak aan goede kant IJssel. Randstedelijk dwalen.


Gast

#28

2015-09-01 14:49

Voor een stad als Zutphen is een volwaardige rechtbank een belangrijke trekker voor andere soorten van bedrijvigheid. Andere justitiediensten hebben dat effect bij lange na niet. Er is dus geen 'wisselgeld' mogelijk.

Gast

#29

2015-09-01 14:49

Omdat de rechtbank belangrijk is voor de werkgelegenheid in Zutphen en omdat het kabinet zich aan gedane beloften dient te houden

Gast

#30

2015-09-01 15:43

Ik vind het belangrijk dat er in Zutphen een rechtbank blijft vanwege de bereikbaarheid, kostenbesparing reiskosten, bereikbaarheid voor cliënten, werkgelegenheid en voor de stad Zutphen belangrijk.

Gast

#31

2015-09-01 16:16

Uw rekensom is juist: een goede kosten/baten-analyse waarbij alle relevante elementen zouden zijn opgenomen zou ongetwijfeld uitwijzen dat de directe besparingen op de rechtbankkosten in het niet verdwijnen tegenover de grote baten op vele terreinen bij de handhaving van deze voorziening. Een onbegrijpelijke beslissing.

Gast

#32

2015-09-01 17:51

Beloofd is beloofd. Kom op regering, houd je aan je beloftes. Zutphen kan deze werkgelegenheid enorm goed gebruiken!

Gast

#33

2015-09-01 17:53

De teruglopende werkgelegenheid in Zutphen begint steeds zorgelijker te worden. Ook het teruglopen van de gemiddelde welvaart (dit zijn hoogwaardige banen) zorgt voor een steeds schraler bestaan in Zutphen. De toch al grote schade van die 300 verdwijnende banen rijkt veel verder. Bovendien weer een staaltje onbetrouwbaarheid van politici. Zoveel is er in de wereld wat dit betreft niet veranderd sinds de toezegging van Teeven


Gast

#34

2015-09-01 17:58

Dat is iets waar Zutphen trots op kan wezen!
Renate
Gast

#35

2015-09-01 17:59

Ik werk al 17 jaar in de rechtbank in Zutphen met veel plezier en had gehoopt er nog jaren te mogen werken.
Bezuinigen, bezuinigen en bezuinigen.
Maar naar de mens die het werk "op de vloer" doet met volle overgave en enthousiasme wordt niet gekeken!
Het OM is jaren geleden al verhuisd van Zutphen naar Arnhem, maar door het masale wordt het er niet beter op.
Integendeel!!


Gast

#36

2015-09-01 18:04

Omdat er in Zutphen en omstreken al genoeg werkloosheid is. 


Gast

#37

2015-09-01 18:21

Een rechtbank in Zutphen is zeer belangrijk voor de gehele regio Achterhoek. De kantongerechten in Groenlo en Ternorg moesten ook al wijken.

Gast

#38

2015-09-01 18:24

Ik heb zelf gewerkt bij de rechtbank. Door deze "bezuiniging" zullen er een hoop arbeidsplaatsen verloren gaan. Daarbij moet de rechtbank Arnhem voor een hoop geld worden verbouwd. De rechtbank Arnhem is nu al te klein en dan moeten er nog meer mensen komen werken? Tel de kosten voor de verbouwing en de uitkeringen voor 300 medewerkers bij elkaar op en ik denk dat we dan niet meer spreken over een kosten besparing. Daarbij is nog geen rekening gehouden met de omzet van de middenstand Zutphen die een hoop inkomsten en "vaste" klanten moeten gaan missen. Daarbij wordt door "onze" volksvertegenwoordiging weer de zoveelste belofte gebroken. Het is een zeer slecht plan die denk ik meer geld gaat kosten dan dat er bezuinigd kan gaan worden. Hoeveel klappen moet en kan de gemeente Zutphen nog incasseren? Het zal de groot verdieners in Den Haag wel niet uit maken want die zijn alleen maar bezig om hun eigen toekomst veilig te stellen.

Gast

#39

2015-09-01 18:36

Goed voor Zutphen. Goed voor de ondernemers.

Gast

#40

2015-09-01 18:49

Een voorbeeld van kortzichtig bezuinigen.

Gast

#41

2015-09-01 20:19

Cliënten uit bijv Berkelland moeten onevenredig ver reizen om aanwezig te zijn bij de zaken die over hen gaan of hen aan het hart gaan, als de rechtbank Zutphen verdwijnt. De rechtbank Arnhem is geografisch echt een brug te ver en bovendien zeer onvriendelijk qua parkeren en dergelijke

Gast

#42

2015-09-01 20:24

Omdat ik me zorgen maak over de bereikbaarheid van de rechtspraak en de werkgelegenheid

Gast

#43

2015-09-01 20:36

Werkgelegenheid regio! Belangrijk om interessante banen te kunnen bieden, ook voor jonge afgestudeerde mensen.

Gast

#44

2015-09-01 21:34

Zutphen hoort een volwaardige 'justitiestad' te blijven.

Gast

#45

2015-09-01 21:56

omdat de rechtbank in zutphen moet blijven

Gast

#46

2015-09-01 22:08

Houd iets wat al jaren goed werkt zo als het is bezuinig er niet op!! Bezuinig maar op het buitenland zet dat stop! Investeer in ons eigen kikkerlandje in bv de zorg beknibbel niet op mensen die dit land op gebouwd hebben, steun ze juist ipv Europa te financieren en zet dat geld in bedrijven of instellingen waar nu steeds meer mensen ontslagen worden investeer in de juiste dingen in ons eigen land creër de beloofde banen voor werkgelegenheid en behoud die door mee te helpen ipv af te breken red ziekenhuizen help gehandicapten met banen geef mensen in thuiszorg. Weer meer werkuren en vakantie dagen bouw bejaarden huizen steun onderwijs politie en ga zo maar verder werk met Europa samen om te handelen over goederen maar geen geld stortten bouw weer doanes en grensposten verhoog de straffen eens een keer kijk naar Amerika levenslang voor moord zou niet verkeerd zijn en zo kan ik nog wel meer dingen opnoemen jullie breken ons land af alles gaat failliet ontslagen al om maar volgens jullie gaat het de goede kant op met de economie?

Gast

#47

2015-09-01 22:11

Omdat ik als geboren Zutphenees het behoud van Zutphen als centrum van rechtspraak en het behoud van werkgelegenheid in Zutphen wil ondersteunen.

Gast

#48

2015-09-02 00:01

Zutphen heeft al teveel ingeleverd! Verzwak deze stad niet nóg meer!

Gast

#49

2015-09-02 03:28

Omdat de rechtspraak een recht is in Nederland en moet blijven. Daarom is bereikbaarheid zo belangrijk en dat begint met rechtbanken in de regio! !!!!!

Gast

#50

2015-09-02 04:24

Voor het behoud van de werkgelegenheid in Zutphen!