Ik sta achter de politie agent in Kerkrade!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Ik sta achter de politie agent in Kerkrade!.


Gast

#2501

2015-07-21 04:58

Omdat deze agent goed gehandeld heeft.

Gast

#2502

2015-07-21 05:00

Het is te gek voor woorden, criminelen worden beter beschermd dan onze politie!!!

Gast

#2503

2015-07-21 05:02

Dit land is losgeslagen. Iedereen kan hier maar doen wat hij wil, de wet overtreden is niet meer strafbaar voor bepaalde groeperingen.

Gast

#2504

2015-07-21 05:04

De balans tussen crimineel en ordehandhaver is zoek in Nederland. Het enige land waar met stenen gegooid wordt naar agenten die een pistool dragen (en niet mogen gebruiken), Waar de criminelen taakstrafjes krijgen en agenten en juweliers die zich verdedigen vervolgd worden. Gelukkig woon ik in de USA.

Gast

#2505

2015-07-21 05:09

Omdat ik dit onterecht vindt.Schandalig

Gast

#2506

2015-07-21 05:10

Omdat het werk van onze agenten heel goed is. Vroeg of laat hebben wij hun nodig.

Gast

#2507

2015-07-21 05:12

Schandalig wat hier gebeurt in dit zieke land! 4 agenten roepen dat die lui uit moeten stappen en dat doen ze vervolgens niet. Het is hun keuze geweest en helaas kan dat gevolgen hebben. Voor hetzelfde geld schieten die lui je voor de raap. Agent verdient een lintje.

Gast

#2508

2015-07-21 05:13

In Nederland is de wetsovertreder beter beschermd dan de wetshandhaver! Dat moet anders!

Gast

#2509

2015-07-21 05:15

Peter r de vries snapt het teminste. Een onschuldig iemand. 


Gast

#2510

2015-07-21 05:21

In dit achterlijke land mag de misdaad alles en de politie niets. Hoe kun je in hemelsnaam in de bak belanden als je je vak uitoefent?

Gast

#2511

2015-07-21 05:23

ik teken deze petitie omdat er onrecht wordt gedaan aan deze agent, hij verdient alle lof, de criminele schurken worden steeds meer beschermd, terwijl de politietaken door de rechters gewoon ongeloofwaardig worden gemaakt. de rechters zijn onkundige geldverslindende amateurs. lof voor deze agent,

Gast

#2512

2015-07-21 05:23

De uitspraak van de rechter is gewoon waanzin. Mensen in de criminaliteit nemen bewust het risico dat de politie hen pakt. Die agent deed gewoon zijn werk.

Gast

#2513

2015-07-21 05:25

Omdat ik vind dat de rechtbank de regels niet goed heeft toegepast. De politieman had moeten worden ontslagen van rechtsvervolging. Het feit is wel gepleegd maar de verdachte was niet strafbaar omdat hij zich kan beroepen op uitsluitingsgronden.
Wie van de politie zal nog ooit deelnemen aan acties om b.v. rechters,leden OM of Bestuur te beschermen tegen criminelen die hen bedreigen ? Het risico dat van een vuurwapen gebruik gemaakt moet worden neemt alsmaar toe. Daar moet een rechter ook van doordrongen zijn.

Gast

#2514

2015-07-21 05:25

Deze agent doet gewoon zijn werk

Gast

#2515

2015-07-21 05:28

Rechtspraak op zijn kop. Straf de criminelen.!

Gast

#2516

2015-07-21 05:29

Deze agent moest snel handelen. Hij schoot op een vluchtauto van een ramkraak. Kom op laat de politie hun werk doen. Schandalig dat deze agent überhaupt vervolgd wordt toont weer eens temeer aan hoe krom ons rechtssysteem is.

Gast

#2517

2015-07-21 05:29

Omdat ik het te zot voor woorden vind dat je als politieagent zo wordt behandeld.

Gast

#2518

2015-07-21 05:31

Omdat ik vind dat de politie zijn werk goed moet kunnen volbrengen zonder angst dat het welzijn van criminelen boven hen geplaatst wordt!
have a nice day

#2519 Re: Re:

2015-07-21 05:33

#658: Tut Ankh Amun - Re:  

 Op het moment dat je de wet overtreed ben  je in mijn ogen een deel van je rechten verloren in dit land. En als je bij je criminele vriend in de auto zit en je vangt per ongeluk een kogel die was bedoeld om je vriend uit te schakelen en hem behoeden van een grotere schade die hij had kunnen aanrichten door te vluchten , is dat echt pech hebben. Maar als we niet meer naar de poltie hoeven te luisteren en we kunnen lekker doen wat we zelf wilen ? Kunnen we meteen de rechters opruimen die hebben dan ook geen nut meer. 

Hij schoot niet op een onschuldig persoon , maar een onschuldig persoon werd geraakt . 

"quote"

maar de meeste agenten zijn agent geworden omdat ze het op een gegeven moment niet meer wisten.

dan heb je de keuze uit politie of het leger..

en zit de samenleving met kansloze figuren als handhavers.

 

Dit zegt veel over de inteligentie van een mens als je zo denkt :(


Gast

#2520

2015-07-21 05:34

omdat het gedaan moet zijn dat de criminelen van alle kanten bescherm worden en onze politie mensen die van alle kanten belaagd worden met regels en wetten zo dat ze hun werk niet meer goed kunnen uitvoeren hier de dupe van worden.veel respect voor deze agent die zijn plicht deed maar door de heren rechters de grond word ingeboord gewoon schandalig onze rechtspraask.

Gast

#2521

2015-07-21 05:38

De politie staat vaak in een kwaad daglicht en roept dit natuurlijk ook wel eens met arrogant en ongefundeerd gedrag over zich af. Iedereen kent de poikitieauto's die zonder optische of geluidssignalen door rood rijden, tegen de richting inrijden, etc etc. En menigeen is al vaker geconfronteerd met de onzinnige dooddoener: "U weet niet wat onze opdracht is." Dit geval is echter van een heel ander kaliber. Indien de politie in deze situaties, waarin ze, hoe dan ook, in een voor hen levensbedreigende situatie terechtkomen, moet het recht hebben om gepast in te grijpen en heeft dat dan ook. Dat hierbij, mogelijk onschuldige slachtoffers vallen ligt in de basis niet bij de politie, maar bij degene die zich ontrekt aan de handhaving van onze democratisch samengestelde wetgeving. Het betekent in geen geval dat politie ongelimiteerd gebruik zou mogen maken geweld voor de uitvoering hun taak, maar de samenloop van omstandigheden in voorkomend geval billijkt mijns inziens het gebruikte machtmiddel. Dat hierdoor een mogelijk onschuldig slachtoffer valt is een verschrikkelijke bijkomstigheid, maar is op dat moment helaas niet te voorkomen. Uiteindelijk ligt de verantwoordelijkheid bij degene die de (ketting)actie startte dus bij de vluchtende crimineel(en). Het zou van lef getuigen als de rechtbank de vluchtende crimineel zou veroordelen voor gedrag dat zou kunnen leiden, en in dit geval geleid heeft tot, letsel aan hemzelf of derden. Hier ligt in de basis de poging tot doodslag!

Gast

#2522

2015-07-21 05:38

Criminelen worden onterecht beschermd en agenten worden als boef weggezet. Deze rechter heeft geen benul van hetgeen op straat gebeurd.

Gast

#2523

2015-07-21 05:39

Omdat het de wereld op zn kop is!!!

Gast

#2524

2015-07-21 05:43

Waar gaat ons rechtssysteem toch naartoe....

Gast

#2525

2015-07-21 05:49

Kan iemand mij het verschil duidelijk maken tussen het vonnis van de "journaalkaper" en deze politieman. Als gewone burger begrijp ik hier geen jota van.