Vandalisme & geweld aan de sporthal van Niel moet stoppen!!!


Gast

#26 Re:

2015-06-24 05:42

#19: -  

 de politie staat hier ook machteloos tegenover, ze kunnen ze wel oppakken, tenminste wanneer ze ze op heterdaad betrappen en dan ? voor de jeugdrechter ? alle instellingen zitten vol, wachtlijsten van hier tot in jakkamakka...ik denk eerder dat de buurt gebaat zou zijn bij een soort straathoekwerker voor jongeren met dit grensoverschrijdend gedrag...gemeentebestuur ???

verontruste ouder

#27

2015-06-24 06:51

Politie moet dagelijks identiteitscontroles uitvoeren op verschillende tijdstippen, telkens er een overtreding is overtreder ff meepakken naar kantoor voor uitgebreid PV op te maken, geloof mij op den duur leren ze het wel en blijven ze weg! jammer genoeg hebben dan andere mensen en/of buurten er last van ... 
Maar politie moet wel echt mee willen werken en echt dagelijks eventueel meerdere keren per dag langskomen om te controleren. En burgemeester DE VRIES heb jij enkele maanden geleden niet beloofd dat het "Crapuul" het niet zal halen ? Wanneer komen er dan daden?
'tis overal hetzelfde hebben er ook al veel last van gehad ...  


Gast

#28

2015-06-24 07:12

Politie en gemeente moeten hier hun verantwoordelijkheid in nemen. De burger dienen en beschermen.Blijkbaar moeten er eerst erge dingen gebeuren vooraleer men ingrijpt. wat op zich onbegrijpelijk is want het kwaad is dan geschiedt. Geweld of agressie is nooit een oplossing en daarom steun ik dit initiatief. Deze jongeren moeten in kaart gebracht en begeleid worden.

Gast

#29

2015-06-24 08:25

Wonen over de sporthal
Ahlvaro Roelands
De auteur van deze petitie

#30

2015-06-24 08:38

Beste,

Bij deze zou ik iedereen al willen bedanken voor de steun en het massaal delen van de petitie.

Hopelijk kunnen we nog op verder steun rekenen en hopelijk gaat de gemeente dan toch stappen ondernemen voordat dit verder escaleert.

 

Groetjes

Vanessa remery

#31 Re:

2015-06-24 08:42

#30: Ahlvaro Roelands -  

 Gij hebt da goe gedaan mateke.. hopelijk breng het echt iets op. Sommigen in de commentaren hebben ook wel een punt.. hopelijk verlegd het probleem zich niet..  xx


Gast

#32

2015-06-24 08:44

is een slecht ideetje geweest om het Jokot daar te bouwen . De bouw zou beter voor een Politiekantoor kunnen gebruikt worden .

Gast

#33

2015-06-24 09:08

Omdat ik voor mijn kleinkinderen een rustige speelplaats wil

Gast

#34

2015-06-24 09:29

Kunnen ze nu niks laten voor de kleintjes om rustig te spelen

Gast

#35

2015-06-24 10:49

Hoop dat dit snel opgelost geraakt heb zonen van 11 en 12jaar die al eens naar de sporthal trekken om te gaan spelen als ze bij hun papa zijn die woont in de landbouwstraat... Als ik dit alles lees wil ik niet dat ze er nog naartoe gaan want ik wil niet dat er hen iets overkomt

Gast

#36

2015-06-24 11:32

het moet daar veilig worden voor iedereen moeder en zeker voor de kinderen (dat is dus heel belangrijk )
...

#37 jokot

2015-06-24 13:08

Nu dat het jokot daar wordt geplaatst zal dit niet verbeteren he. Hier komen dan nog meer jongeren naar toe. GOOD LUCK!  ze hadden beter de basketvelden gewoon verniewd.


Gast

#38

2015-06-24 13:09

Samenscholing allochtone jongeren die hierdoor meer capzones krijgen en zorgen voor overlast en pestgedrag.

Gast

#39

2015-06-24 13:21

Omdat mijn kinderen er ook slachtoffer van zijn

Gast

#40

2015-06-24 14:25

Moet dringend stoppen, wil ook graag tijdens vakantie met mijn kleinkinderen met een gerust gemoed naar de speeltuin kunnen en rustig iets kunnen drinken op het terras. Heel deze zaak heeft ook een gevolg voor de uitbater van de cafetaria en is eigenlijk een soort van broodroof.

Gast

#41

2015-06-24 16:05

ik heb gemerkt dat er regelmatig vandalisme gebeurt door vreemdelingen.

Gast

#42

2015-06-24 16:15

Omdat ik zeker weet dat er daar enorm veel junkies drugs komen gebruiken . En ja onze kinderen spelen daar tussen het vuil da ze daar achterlaten zoals peuken blikjes flesjes en zelf spuiten van heroine enzo .... WORDT TIJD DAT WE ER GEZAMELIJK IETS TEGEN DOEN WANT DIT KAN NIET ZO VERDER.Geloof mij als ik jullie zeg dat het inwoners van niel zelf zijn .... autochtoon en ook allochtoon ... niks enkel vreemdelingen het zijn meer belgen dat daar aan de harddrugs hangen ... Daar is niel bekend voor hun jeugd /kinderen gebruiken allemaal hard drugs

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2015-06-24 17:05


Ahlvaro Roelands
De auteur van deze petitie

#44 Re:

2015-06-24 17:06

#42: -  

 

Beste,

Ik ben zelf 2 jaar geleden naar hier verhuist en moet zeggen dat de gemeente Niel er op vooruit aan het gaan is.

Ik begrijp dat je gefrusteerd bent maar iedereen over dezelfde kam scheren is er wel over. Zoals je zelf merkt zijn er ontzettend veel mensen van Niel zelf die willen ijveren voor een betere sfeer rond de sporthal.

Het zijn inderdaad niet alleen allachtonen maar ook autochtonen. Wat betreft het feit dat je aanhaalt dat alle jeugd / kinderen hard drugs gebruiken binnen Niel is ook wat radicaal want ik kan u zeggen dat dit niet het geval is.

Deze petitie is opgestart om elkaar te steunen en samen ons te laten horen aan de gemeente. Aan "DOEM" denkers hebben we niet veel.

 

Groeten,

Ahlvaro


Gast

#45

2015-06-24 17:19

ik heb zelf een zoontje van 5 jaar dat daar zeer graag speelt.ik zou het verschrikkelijk vinden moest er iets gebeuren dat mijn zoontje zou kunnen traumatiseren.daarom teken ik deze petitie waarvan ik weet dat onze burgervader tom dit zeker ter harte zal nemen

Gast

#46 Re:

2015-06-24 17:23

#32: -  

 niks mis met de tieners van het jokot altijd gemakkelijk om belachelijke commentaren te geven die niks oplossen

suske

#47

2015-06-24 20:56

Ik woon over de sporthal en dat word hier hoe langer hoe erger,vechtpartijen,nachtlawaai en straks nog de zever van dat jeugdhuis.Ben er over aan't denken om mijn huis terug te verkopen.


Gast

#48

2015-06-24 21:52

Voorkom geweld aan een sportieve recreatiezone!
S

#49

2015-06-25 09:08

Dit gaat alleen nog erger worden als dat jeugdhuis open gaat,dan krijgen we bendeoorlogen en zatlappen met veel lawaai s'nachts


Gast

#50 daRe: Re:

2015-06-25 22:52

#44: Ahlvaro Roelands - Re:  

 Dank u Ahlvaro!!!!