Wij willen dat zwembad De Bosselaar in Zevenbergen open blijft.


Gast

#26

2015-06-11 06:24

Omdat t belangrijk is voor de kinderen.
We hebben hier ook al geen leuke speeltuin.
Denk is aan bijv.alleenstaande moeders die geen geld hebben om op vakantie te gaan,en geen auto hebben om verder te gaan rijden!
Die hun vakantie doorbrengen op t zwembad!!

Investeer er wat geld in,door op t grote grasveld een speeltuin te maken,waar kinderen ook bij iets minder mooi weer kunnen spelen,een paar leuke glijbanen,een groter terras,

dit kost eerst wat ,maar zal ook weer meer mensen trekken.


Gast

#27

2015-06-11 07:18

Het hoort bij de grootste kern van Gemeente Moerdijk, alle faciliteiten zijn aanwezig om deze regio aantrekkelijk te behouden voor nieuwe inwoners en huidige bewoners.

Gast

#28

2015-06-11 07:19

Het zwembad van Zevenbergen is een paradijs in een betonnen wereld geworden. Laat dit paradijs blijven bestaan!

Gast

#29

2015-06-11 07:19

Oke ik heb wel vragen aan persoon of personen die tot deze beslissing komt en ik weet zeker dat ze hier nog niet aan gedacht of gekeken hebben laat de zwembaden open of neem even contact met mij op anders zal ik bij de volgende melding wel schrijven wat jullie vergeten zijn ga anders eens kijken dan op je stoel te beslissen maar pas op dat jullie niet moe worden zoals ik me voel !!!!!

 


Gast

#30

2015-06-11 07:38

Omdat ik kleine kinderen heb die heeeel graag zwemmen. Wij gaan dan ook regelmatig naar het zwembad toe. Super fijn dat het zo dichtbij is!!! Kinderen genieten daar volop!!!!! En wij dus ook!

Gast

#31

2015-06-11 09:26

Met dit zwembad zijn de inwoners van zevenbergen opgegroeid. Er zijn nooit nare ervaringen geweest, het brengt de inwoners samen en er is geen goede reden om dit zwembad te sluiten.

Gast

#32

2015-06-11 09:38

Omdat wij veel gebruik maken van het zwembad. Ff gauw na school zwemmen is er in de toekomst niet meer bij als je hiervoor een eind moet rijden. Wij hebben 1 zoon van 8 jaar. Moet die in z'n eentje in een opblaasbad gaan zitten? Jong en oud ontmoet elkaar bij het zwembad, lijkt me prima voor de sociale ontwikkeling. Alles draait tegenwoordig om geld. Asociaal om het zwembad op te offeren voor het nieuwe bad er is!!!!!

Gast

#33

2015-06-11 12:03

Ik kom er zelf niet meer maar ben er vaak geweest met mijn kinderen. Ik vind dat andere kinderen net zo'n leuke zwembadjeugd moeten krijgen dan de mijne en zo'n grote kern als Zevenbergen kan niet zonder.

Gast

#34 betere ligging is er niet

2015-06-11 14:35

De ligging is ideaal, zet er meer speeltoestellen weg en maak er een combi van. Trein en bus zijn aan te lopen. In het buitengebied is zoiets veel minder bereikbaar. Goed exploiteren is ook een vak. Wij willen toch geen hangjongeren en dat de jeugd meer buiten gaat spelen in plaats van hangen in de bank en voor overlast zorgen elders. Dit is een uitlaatklep voor veel jongeren. Het getuigd van onkunde en korte termijnvisie om dit zwembad te sluiten. Maak er een groter speelpark van, waar de jeugd uit de gehele omtrek zich kan vermaken. Dat kan prima op deze plek!


Gast

#35

2015-06-11 15:09

De jeugd is de toekomst, het is belangrijk om daar in te investeren. Maar op dit moment verdwijnen er steeds meer 'voorzieningen' voor de jeugd. Wat wil deze Gemeente???

Gast

#36

2015-06-11 21:16

Ideaal zwembad voor warme dagen. En er is hier in de buurt geen (schoon) riviertje of meertje waar de kinderen zelfstandig naar toe kunnen. Misschien kan het water nog verwarmd worden met behulp van zonne-collectoren voor extra klandizie.
jopie

#37

2015-06-11 21:17

Ideaal zwembad voor warme dagen. En er is hier in de buurt geen (schoon) riviertje of meertje waar de kinderen zelfstandig naar toe kunnen. Misschien kan het water nog verwarmd worden met behulp van zonne-collectoren voor extra klandizie.


Gast

#38

2015-06-12 06:15

Ik vind het belangrijk dat er een buitenzwembad blijft in Zevenbergen, zodat kinderen na schooltijd nog even kunnen gaan zwemmen met vriendjes en vriendinnetjes. Een goede opknapbeurt voor t zwembad kost vast minder dan een heel nieuw zwembad... 

 


Gast

#39

2015-06-12 08:17

Belachelijk als t zwembad dicht gaat.

Gast

#40

2015-06-12 11:13

Omdat we het nodig vinden ,dat in zo"n grote plaats als Zevenbergen een zwembad thuis hoort .
mama

#41 Re:

2015-06-12 13:16

#6: -  

 Helemaal mee eens! Duidelijk Verwoord! 


Gast

#42

2015-06-12 18:57

Hun jeugd ontnenem van de  kinderen wat hebben ze dan nog er is al zo weinig voor de jeugd pak dit gewoon niet van ze af het staat er al zoveel jaren en nu ineens door die klote bezuinigingen zou het weg moeten gaan nou bizar dit .


Gast

#43

2015-06-12 19:07

Ik kom zelf oorspronkelijk uit zevenbergen en heb er mijn zwem diploma gehaald kom er nog steeds maar al te graag vooral Door de hoeveelheid vrijheid om te zonnen na het zwemmen niet hutje mutje en de kinders kunnen er ook lekker spelen en niet te vergeten het winkeltje altijd om snoepjes geweest denk dat het voor vele jammer zal zijn als er een herinnering weg gehaald zou worden

Gast

#44

2015-06-12 21:22

Voor het behoud van het zwembad. Zevenbergen is de grootste plaats er is veel negatieve publiciteit laten we er dan voor zorgen dat er positieve publiciteit komt . Goed voor de inwoners en trekt ook nieuwe inwoners en goed voor de gemeente .

Gast

#45

2015-06-13 08:18

Omdat t leuk is,en t dichtbij is.
Ik kan lekker uit school nog even gaan zwemmen.
gast

#46 Behoud zwembad

2015-06-13 20:57

Hoe kunnen ze nu het zwembad willen sluiten?
Het hoort gewoon in Zevenbergen.
Mensen uit Langeweg en Klundert komen hier ook zwemmen.
De locatie is er gewoon voor gemaakt,Kinderen kunnen uit school meteen naar het zwembad.
Mijn kinderen kunnen zelfstandig maar in de weekenden en vakanties zijn wij als ouders ook op het zwembad te vinden.
Ik denk dat als het zwembad tussen Zevenbergen en Klundert komt er veel minder kinderen naar het zwembad zullen gaan.
Dus zeker niet sluiten!!!


Gast

#47

2015-06-14 08:53

Omdat ik wil dat het zwembad in zevenbergen blijft !!!

Gast

#48

2015-06-15 16:57

De bosselaar is voor veel ouders en vooral kinderen een mooie plaats om te genieten van de zon. Door kleine investeringen en een goede bedrijfsvoering moet het mogelijk zijn om het te bezuinigen bedrag te halen en het zwembad voor iedereen open en toegankelijk te houden!


Gast

#49

2015-06-16 08:59

Waarom de buitenbad dicht gooien in zevenbergen. Er is al zo weinig voor de jeugd in zevenbergen. Het is geen excuus om te zeggen dat we bij sgz of fyshiowave te gaan zwemmen want wie gaat er in de zomer nou binnen zwemmen. Je heb daar ook geen plek voor alle jeugd van zevenbergen en denk ook niet dat fyshiowave en sgz daarop zitten te wachten dat heel zevenbergenbij hun komt zwemmen. Knap de bosselaar op en maak het moderner. Gratis wifi en op het grote (schaats) veld kan je heel veel doen bijvoorbeeld een mooie speelplaats. De gemeente pakt steeds meer af voor de jeugd. Ze willen dat dekinderen naar buiten gaan,maak het dan ook aantrekkelijk om naar buiten te gaan. Dan moet je zeker het zwembad niet sluiten. Ik ben slecht te been dus kan niet met twee kinderen op de fiets naar willemstad of klundert. Ik ben voor het behouden van de bosselaar. 


Gast

#50

2015-06-16 11:15

omdat ik graag met mijn kleinkinderen ga zwemmen en het zwembad op loopafstand is. zou het erg jammer vinden dat het niet meer kan dus blijf open AUB