Red café de vrachtwagen
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re:
Nu klapt mn band! Dat gaan wij als Bredanaars toch niet laten gebeuren!!!
Ik heb hier achter de bar mogen staan. Mooie herinneringen. Een mooi stukje Bredaase geschiedenis dat behouden MOET blijven! Succes!!
This comment has been removed by the author of the petition.
Reason for the removal: Trolling
En gezellig!
Daar hoyden wij van!!!!
Wetgeving
INBEV moet realiseren dat als ze de huurder kwijt raken dat ze een nieuwe vergunning nodig hebben voor de horeca en dat alles aan de regelgeving moet voldoen. Zie hotel van ham failliet en vervolgens eerst alles moeten verbouwen omdat aan alle aangescherpte regelgeving moet voldoen. Ik neem aan dat er voldoende bezwaren zullen komen en dat daardoor ze komen jaren geen huurder zullen hebben. Advies aan INBEV ga in gesprek anders kost het straks meer geld
Re:
INBEV moet realiseren dat als ze de huurder kwijt raken dat ze een nieuwe vergunning nodig hebben voor de horeca en dat alles aan de regelgeving moet voldoen. Zie hotel van ham failliet en vervolgens eerst alles moeten verbouwen omdat aan alle aangescherpte regelgeving moet voldoen. Ik neem aan dat er voldoende bezwaren zullen komen en dat daardoor ze komen jaren geen huurder zullen hebben. Advies aan INBEV ga in gesprek anders kost het straks meer geld
Karina
| This discussion has been closed. |