WMO - eigen bijdrage Beverwijk moet omlaag

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie WMO - eigen bijdrage Beverwijk moet omlaag.


Gast

#1

2015-05-20 12:18

Niet alleen in beverwijk maar in heel Nederland moeten de oudere .gehandicapten of chronisch ziekte met leden ogen aanzien hoe hun wereld steeds kleiner worden gemaakt door vergoedingen op te schrieven of voorzieningen te schrappen....dit is onmenswaardig en niet fair het is al erg genoeg dat men het nodig heeft en ervoor moet betalen het is schandalig hoe er met dsze mensen wordt omgegaan zij hebben hier toch ook niet om gevraagd ? Mag een mens ook nog een beetje waardig leven als je oud.gehandicapt of chronisch ziek bent je moet je al genoeg bewijzen tegen de maatschappij. .......
Yvonne Dollé
De auteur van deze petitie

#2 Re:

2015-05-20 12:28

#1: -  

 Helaas mee eens, maar ik kan niet voor heel Nederland zorgen. 

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2015-05-20 12:34



Gast

#4 Re: Re:

2015-05-20 12:35

#2: Yvonne Dollé - Re:  

 zo is dat ook niet bedoeld.kom juist op voor de mensen die met dit soort vergoedingen en bijdrage te maken hebben.dus ook voor beverwijk.  Ik zeg het alleen in het algemeen hoe ik erover denk. . Het is goed dat je strijd voor de mensen in jouw woonplaats, dat getuigt van moed en respect. Succes !!


Gast

#5

2015-05-20 12:49

Omdat er al teveel op de zorg wordt bezuinigd, alles draait om winst tegenwoordig gevolg: druk op financieel: waardoor er meer werk voor minder moet worden gedaan: werkdruk gaat juist op de werkvloer omhoog: hoog verzuim waardoor er meer werkdruk ontstaat, tot hoe ver wil het kader en de regering dit zo door laten gaan?!?! Als men weer plezier heeft door minder werkdruk komt dat ten goede van bijna alles tot aan tolerantie aan toe. Dat is toch meer een win win situatie? Dat is toch wat we willen? Betere gezondheid?

Gast

#6

2015-05-20 14:42

Omdat ze de mensen die het nodig hebben en de laagste inkomens hebben, weer te grazen nemen.

Gast

#7

2015-05-20 17:59

Omdat ik vind dat er rekening gehouden moet worden met de omstandigheden waarin tegenwoordig vele mensen leven. Ze hebben geen geld voor eigen bijdrage. Een kale kip kun je niet plukken.

Gast

#8

2015-05-20 23:40

Ik woon dan wel niet in Beverwijk, maar straks moet ik ook hier een eigen bijdrage gaan betalen voor mijn rolstoel en scootmobiel, dat wordt dan ook voor mij een groot probleem. Mogen straks alleen de rijken nog rekenen op hulp met vervoer, zodat ze nog naar buiten kunnen, wanneer ze dat zelf willen. Naar mijn idee willen ze de chronisch zieken, gehandicapten en ouderen zo snel mogelijk dood hebben, sorry voor dit. We zijn te duur !!!!!!!!!!!!!


Gast

#9

2015-05-21 21:34

De mensen die gebruik maken van deze voorziening hebben vanwege de beperking die ze hebben vaak geen baan, waardoor ze het met een uitkering moeten doen. Voor deze doelgroep is een extra kostenpost geen optie en daardoor de dienst die juist voor deze mensen is niet meer bereikbaar