Windmolens Voorne-Putten Nee. (Hellevoetsluis,Brielle,Westvoorne)


Gast

#26

2015-05-14 14:22

Omdat windmolens horizonvervuiling zijn, lawaaierig, achterhaald, er zijn al betere manieren om zuinige energie te krijgen

Gast

#27

2015-05-14 18:15

Laten we alsjeblieft ophouden met deze waanzinnige geldverslindende, horizonvervuilende ziekmakende onzin

Gast

#28

2015-05-14 19:37

kappen met die meeuwenmeppers, als er geen subsidie op zou zitten had zoiezo geen maatschappij ze neer gezet! weg met die molens, en zoiezo niks meer er bij!

Gast

#29

2015-05-14 21:43

Er staan er al genoeg en Brielle zal nooit meer hetzelfde zijn

Gast

#30

2015-05-15 16:11

Voorne-Putten zou zich meer moeten richten op recreatie en behoud van een mooi landschap. Door windmolens verdwijnt het karakteristieke landschap van Voorne en Putten.

Gast

#31

2015-05-15 21:26

Te veel overlast voor omwonenden . Horizonvervuiling . Slecht voot toerisme . Geldverspuilling i.v.m. dure subsidie en korte gebruiksmogelijkheid.

Gast

#32

2015-05-16 17:23

Er zijn veel betere plekken om deze molens te plaatsen bijv op zee of de 2e Maasvlakte is nog plek zat! Waarom in bewoonde gebieden?????


Gast

#33

2015-05-16 17:38

TEgen overlast, horizon vervuiling, overlast geluid, dode vogels voorkomen, hebben niet genoeg rendement

Gast

#34

2015-05-17 11:19

Ik vin het gewoon belachelijk hoezo er meer windmolend moeten komen. Ze ze lekker in zee waar niemand der last van heeft. Je zit hier bij een natuurgebied en er vliegen hier allemaal mooie en bijzondere vogels en die windmolens kunnen voor veel problemen zorgen.

Gast

#35

2015-05-17 18:31

Als ik vanuit schiedam de industrie voorbij gereden bent kom ik in de natuur van de brielsemaas een eldorado van natuur dat willen we graag zo houden dus geen wanstaltige windmolens in dit gebied

Gast

#36

2015-05-18 09:00

Als afval zeer schadelijk voor het milieu. Lelijk.weinig rendament. Zonnepanelen zijn veel effectiever.

Gast

#37

2015-05-19 04:46

Goed initiatief, ik woon in de binnenstad van Brielle op het maarland...Nu mijn straat uitkijkend zie ik zo'n verschrikkelijk apparaat.

Het erge is: Brielle heeft een beschermd stadsgezicht....alles wat we willen veranderen aan het 'gezicht van Brielle' staat onder strenge, soms belachelijke, controles vanuit de Gemeente zonder echte graadmeter, dat terzijde. Maar nu, het plaatsen van uitzicht verpestende windmolens in het historische Brielle mag gewoon....en doet de Gemeente niets tegen....WTF.....Hier snapt niemand toch wat van. Zogenaamde Leges kosten noem ik vanaf nu ook gewoon "STELEN van Burgers" zodat de gemeente ook een graantje mee kan te pikken van het geinvesteerde geld van haar inwoners.....het slaat helemaal nergens op!!


Gast

#38

2015-05-19 19:20

we hebben in rockanje al veel meer overlast ivm de 2e maasvlakte qua geluid en ook qua schoorstenen, (horizonvervuiling)geen getij meer aan het strand en dan ook nog eens windmolens........hoeveel horizonvervuiling en herrie moeten we hier nog meer accepteren? Begrijp niet waarom er niet meer gedaan wordt om zonne energie te promoten, geen overlast qua geluid, geen horizonvervuiling etc. etc.


Gast

#39

2015-05-20 17:46

Geen windmolens in bewoonde gebieden.
Op de Maasvlakte en 20 km uit de kust is plaats genoeg

Gast

#40

2015-05-20 17:49

Geen windmolens in bebouwde gebieden.
Op de Maasvlakte en 20 km uit de kust is plaats genoeg.

Gast

#41

2015-05-20 17:52

Geen windmolens in bewoonde gebieden

Gast

#42

2015-05-28 07:30

Laten we alsjeblieft mogen blijven genieten van horizon en natuur zonder windmolens. Verder ben ik tegen de milieu lobby dat "ze" zo schoon zijn. Hele landschappen en rivieren worden vervuild om ze te produceren. Zo langs de zee is gebruik maken van de getijden zo veel logischer.

Gast

#43

2015-05-28 08:05

Wij vinden het een heel Lelijk gezicht ,Horizon vervuiling .En het kost ons veel geld ,[subsidie,s] Waar vele andere Betere projecten van betaald kunnen worden

Gast

#44

2015-05-28 14:48

Er zijn veel andere mogelijkheden om energie op te wekken
Laten ze de daken van de opslagtanks maar volleggen met
Zonne panelen
Heeft niemand last van en geeft geen ruimtelijke vervuiling
Tevens goed voor onze vogels die onnodig het loodje leggen

Gast

#45

2015-05-28 17:30

We hebben er al te veel ,en een nieuwe elektriciteit centrale die stilstaat of lever- aan België wat een onzin.!!!!.

Gast

#46

2015-05-28 17:35

Ons land is al vol met windmolens ,luister niet alleen naar de EU Ja in Duitsland Frankrijk spanje enzo plek zat.Maar in zo.n dicht bevolkt gebied geen opzie.
Natuurliefhebber

#47 Windmolens

2015-05-29 17:43

Investeer in getijdestroom als energie opwekker, windmolens zijn allang achterhaald zonder subsidie is plaatsing bovendien niet eens mogelijk dit zegt eigenlijk genoeg

Ik zou graag zien dat ons belastinggeld geinvesteerd zou worden in nieuwe vormen geen achterhaalde ideeen die in de praktijk alleen maar milieu belastend zijn.

Investeer bijvoorbeeld in de afdeling duurzame energie TU in Delft om nieuwe ideeen door  te ontwikkelen in echte duurzame energie.

Plaatsing van deze windmolens zijn alleen winstgevend voor de bedrijven die deze plaatsen en de grondbezitters die hun grond graag verkopen aan deze bedrijven.

De grote verliezers    de omstanders van deze milieu vervuilende kolossen  en natuurljk het belangrijkste DE NATUUR zelf

Stoppen met deze milieu belastende en kosten verslindende windmolens

 

 

 

 

 


Gast

#48

2015-05-29 18:38

Nabij Zwartewaal staan er al genoeg en sinds paar mnd ook aan Brielse Meer, dus we worden overvoerd.
Hoop dat er ook een petitie komt tegen aanleg Theems tracé Calandspoor.

Gast

#49

2015-05-31 06:03

Bezwaar tegen vervuiling uitzicht en hoge kosten windmolens.

Gast

#50

2015-06-03 07:17

Stop de milieu-verloedering op Voorne-Putten.
Herrie, stank en fijnstof verpesten ons gebied. Daar komen nu de afzichtelijke windmolens bij. Die horen ver op zee.