Familie Halili moet blijven

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Familie Halili moet blijven.

Rudy Waeytens
De auteur van deze petitie

#1

2015-03-15 04:46

Ik steun de oproep van de vrienden dat de familie Halili in het land moet blijven... neen aan loze beschuldigingen, mensen die zich integregeren moeten de kans krijgen hier permanent en legaal te kunnen verblijven... je stuurt een gezin niet terug na 7 jaar verblijf hier!!!

Gast

#2

2015-03-15 09:53

Ik heb met haar in school gezeten ze moet blijven dat is een meid met een gouden hard ik ken niemand beter of zij

Gast

#3

2015-03-15 10:44

Laat de werkers blijven.en.stuur de criminelen die hier alles gratis krijgen weg
shock

#4

2015-03-15 13:09

belgie is  her raarste land waarvan je ooit gehoord hebt. Jullie willen toch werkende mensen ?

Waarom laat je ze dan toch niet ? Geef maar de kans aan de criminelen en aan degene die hier van het Ocmw hebben geprofiteerd, is da wat jullie willen ? Zoek naar mensen die nooit hebben gewerkt, die nooit naar school zijn geweest enzo.. om die terug te keren.. 

Famille halili

#5 Famille halili

2015-03-15 14:04

La famille halili a fait 7 ans en belgique . Comment une famille tres bien integrer qui parle tres bien le neerlàdais , almira halili elle travaillais ,elle etais indepentante de l' etat ,elle prenais aucune aide sociale  elle travaillais seul pour nourrir sa famille , apres on lui donne une reponse negative apres 7 ans du vie en belgique,  du sacrifice pour que ca famille ait une avenir meilleure , Dans son pays en serbie il ya pas de prosperite , tout les jeunes glandes dans les rue parce que y a pas travail . S'il vous plait prendez en consideration tout nos efforts que on fait pour eux , j espere que ca touche au coeur a  tout les personnes qui aime la belgique comme son pays natal.


Gast

#6

2015-03-15 17:40

Je kan mensen geen zeven jaar aan het lijntje houden. Hooguit kan je mensen uitwijzen als uit hun gedrag blijkt dat zij geen respect hebben voor onze cultuur en gewoontes.
Ruudje

#7 Komaan tekenen!!!!

2015-03-15 21:03

Raad aub jullie vrienden ook aan om te tekenen.... ik heb dit met veel overtuiging gelanceerd dus komaan tanden bijsteken!!!

Ruudje

#8 Re: Famille halili

2015-03-15 21:04

#5: Famille halili - Famille halili  

 Merci pour votre respons.... Je suis tres content!!! Et maintenant, signez!!!


Gast

#9 Re:

2015-03-16 09:58

Oei, familie al meerdere malen uitgewezen, illegaal hier verblijven. Pronken met een  pistool op facebook,  I.S verheerlijken, men zou al voor minder bang worden. Als er dan toch iets zou gebeuren sta je dan ook op de eerste rij om het aan te klagen.

#6: -  

 


Gast

#10 Re: Komaan tekenen!!!!

2015-03-16 10:01

#7: Ruudje - Komaan tekenen!!!! 

 Nee bedankt ik teken liever niet na al wat ik lees in de krant


Gast

#11 Re: Famille halili

2015-03-16 10:03

#5: Famille halili - Famille halili  

 

abcdef

Als men zo goed de Nederlandse taal machtig is, waarom hier dan in Vlaanderen het Frans gebruiken.


Gast

#12 Valmir halili

2015-03-16 13:38

Alles wat er op krant komt over radicalisering 

dat is helemaal niet waar 

radicalisering bestaat NIET in onze familie 

Ik denk dat dhr: rudi liber een probleem geeft met Islam 

En als die iemand ziet die 5 keer per dag bied en na moskee gaat dan ist voor een aanhanger van salafisme of weet ik veel wat die zegt 

Dat zijn allemaal valse beschuldigingen 

 

mvg valmir halili 


Gast

#13

2015-03-17 04:14

omdat het onterecht is

Gast

#14

2015-03-17 08:30

Omdat ik ze ken van op school & ze doet wat ze moet doen.

Gast

#15

2015-03-17 16:54

omdat ik weet dat het zeer goede mensen zijn die geen vlieg zouden kwaad doen en alles deden wat een normale Belg zou doen, gaan werken, naar school gaan enz.. Er is geen enkele reden om ze terug te sturen!

Gast

#16

2015-03-17 20:17

Omdat ik almira al een paar jaar ken het is een tof meisje ze werkt graag hier in de bejaarde zorg . Lieve familie veel vriendelijker dan de meeste belgen ! Zij hebben niets misdaan ! Behandel ze niet als beesten maar als normale mensen !

Gast

#17

2015-03-18 07:41

als wetten te strikt worden toegepast krijg je geen recht maar onrecht of kromrecht. Menselijkheid en recht moeten hand in hand gaan, zodra je de menselijkheid loslaat verniel je mensenlevens.

Gast

#18

2015-03-18 17:38

Omdat ik vind dat deze meisje het verdiend.
Ze heeft zo vele moeite gedaan om haar hier aan te passen. Ze is een
Voorbeeld voor velen hier
Het is een harde werker ik vind wel
Ze mag blijven wat dat eigenlijk
Hier voor gezever
Rudy Waeytens
De auteur van deze petitie

#19 Sluiting petitie vanavond 23u

2015-03-18 19:17

Vanavond om 23u wordt de petitie afgesloten en verstuurd naar de bevoegde mensen en diensten... men kan dus nog vlug tekenen


Gast

#20

2015-03-19 18:04

Hoop dat ze mogen blijven