GEMEENTE TERNEUZEN, WIJ WILLEN ONZE GANZEN TERUG

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie GEMEENTE TERNEUZEN, WIJ WILLEN ONZE GANZEN TERUG.


Gast

#1

2015-02-27 12:53

goed gedaan !! die ganzen horen hier te zitten in 'tsas
Mimi

#2

2015-02-27 13:24

Nu loopt er iedere keer maar 1 gans meer rond, dat is echt zonde voor het beestje! En die ganzen horen bij het plaatje Sas van Gent! Zal wel weer een verknipte dierenactivist zijn geweest die het zonde vond voor de ganzen dat ze daar rondliepen, terwijl die beestjes het daar goed hadden!


Gast

#3

2015-02-27 13:30

Schandalig dat ze zomaar weggehaald zijn terwijl het vrouwtje zat te broeden. Eieren zijn blijven liggen
gast

#4

2015-02-27 13:32

die 2 ganzen hoorden  gewoon bij sas van gent


Gast

#5 Re:

2015-02-27 13:33

#3: -  

 eieren zijn nu ook stiekem weggehaald

niks te doen???

#6 Wat zijn we met zijn alle zielig!!!

2015-02-27 14:09

Wat zijn we weer goed bezig zeg!

Maken we geen nieuws, dan maken we wel een petitie over een paar ganzen!

En we doen nu allemaal of wij van niks weten, maar het heeft in de krant gestaan over de ganzen!!!

En als ze weer terug zijn, gaan we weer klagen dat ze in de weg lopen en de mensen gaan aanvallen!!

Men heeft het zelfs aangekaart bij de dorpsraad!!!


Doe even normaal iedereen. sorry maar jullie hebben er allemaal om gevraagd!!!!

Zin loos

#7 zin loos

2015-02-27 14:48

Voor de mensen die het niet nog niet wisten.

 

De mensen uit Sas van Gent hebben zelf geklaagd over de ganzen.

Dit is door gegeven des tijds bij de dorpsraad, nu klaagt men dat ze weg zijn.

 

Schaam jullie!!!

En voor de mensen die de petitie willen tekenen, dit heeft geen zin de gemeente zal geen extra kosten hier meer voor maken om ze vervolgens weer terug te brengen.

De inwoneners die hebben geklaagd hier over, schaam jullie. die zijn de boosdoeners en niet de gemeente Terneuzen.

 

 

geen

#8 ganzen

2015-02-27 15:14

De ganzen zijn het sfeerbeeld van Sas van Gent. Kom je sas binnenrijden dan zijn ze er!! Er wordt al zoveel kapot gemaakt en nu dit ook nog!! Waarom??? Omdat een enkeling de natuur niet kan respecteren zoals ze is!! 


Gast

#9 Re: zin loos

2015-02-27 16:03

#7: Zin loos - zin loos 

 Er wordt blijkbaar alleen geluisterd naar de mensen die klagen. maar al die mensen die kwaad waren dat de ganzen weg waren daar wordt geen rekening mee gehouden!! zelfs toen de mensen blij waren dat er nog twee ganzen mochten blijven is het niet begrepen bij de gemeente!! Wat een macht hebben die klagers!! 

Jammer

#10 Re: Re: zin loos

2015-02-27 21:25

#9: - Re: zin loos 

 Twee?? kunnen de klagers al niet meer tellen??

Vandaag telde ik er vier, en als je dan zegt waar dan, aan het begin van de westkade bij de grens overgang van zelzate en Sas van Gent.


Gast

#11

2015-02-27 23:38

Het was een vertrouwd beeld als u naar Sas kwam, en ik denk niet dat zij iemand kwaad deden.
pittbul

#12 Re: Re: Re: zin loos

2015-02-27 23:54

#10: Jammer - Re: Re: zin loos 

 de grensovergang is niet de plaats waar ze altijd gezeten hebben dus die tellen niet mee, die zullen waarschijnlijk ook wild zijn.

opoe

#13 Re:

2015-02-27 23:56

#11: -  

 eentje was agressief naar fietsers toe maar de anderen deden niks. en dan nog, geen betere bewakers dan ganzen, die maken me een lawaai als er onraad is, dus de mensen die aan de westkade wonen hadden gratis beveiliging

Vreemd hoor

#14 handtekening

2015-02-28 16:55

nu zie ik tot mijn verbazing dat een paar die getekend hebben, ook de mensen zijn die destijds bij de dorpsraad geklaagd hebben.

 

Volgens mij moeten wij deze mensen niet meer als serieus beschouwen, in onze ogen zijn het meelopers.

 

Rob uut Zeeland

#15

2015-02-28 23:42

Kennen we het spookhuis nog? Onlosmakelijk verbonden met Sas van Gent en derhalve iets om vooral vanaf te blijven??? Laat nu net DIE mensen die verantwoordelijk waren voor de sloop van dit pand de kartrekkers zijn om de "sfeerverhogende" ganzen terug naar Sas te halen, Dit onder het mom van: ze horen bij Sas.... Krak, dit was mijn klomp die brak. Teveel tijd om zinloze acties te voeren wellicht???


Gast

#16 neeRe: Re: Re: Re: zin loos

2015-02-28 23:50

#12: pittbul - Re: Re: Re: zin loos 

 nee die zijn van de fam sandrini


Gast

#17

2015-03-01 17:15

Deze ganzen horen bij ons.
Schandalig dat ze zo maar weg gehaald zijn.

Gast

#18

2016-04-25 17:08

De ganzen horen al jaar en dag bij sas van gent!!!!