hondenlos

hondenlos / Mededelingen / update overleg met de gemeente / Opmerkingen


Gast

#1

2014-11-07 06:32

Wij wensen jullie heel veel succes.PARK RANDENBROEK moet ook voor de honden een fijn uitlaatgebied blijven en niet een duur hek om een "hondentoilet", in ieder geval het gebied achter het Elisabeth. Marion en Jan Kleijs

Gast

#2

2014-11-07 08:47

Lijkt mij een goed plan. houd me op de hoogte, misschien kan en wil ik wel meedenken.

Gast

#3

2014-11-07 11:14

bravo, houd me op de hoogte.

Gast

#4

2014-11-11 20:03

het mooiste en eenvoudigste zou zijn als de westoever van de heligenberger beek voor loslopende honden is. Dat is een lang gerekt gebied, dat vavn het zwembad tot aam de voetbalvelden loopt. Het is niet het mooiste stuk, maar geeft we toegang tot de platsen waar honden graag zwemmen. Het is ook eenvoudig uit te leggen en te handhaven. Als "tegenprestatie" zou je het park rondom het huis Randenbroek verboden voor honden kunnen verklaren: geen hondenpoep op het gras en bij de kinderspeelplaats daar. Verdere gebied alleen voor honden aan de lijn

Gast

#5

2014-11-16 20:47

Het zal wel aan mij liggen. Maar waarom zo moeilijk? Waarom niet gewoon de linker oever weer net als vroeger losloopgebied maken, behalve op de kinderspeelplaatsen. Volgens mij kan dan het huidige plan gewoon door gaan. Als er aangelijnde honden kunnen lopen dan kan dat toch ook gewoon als die honden los lopen. Geen nieuw plan nodig alleen bordjes plaatsen met "honden losloopgebied"

Paul Grimm