BEERSE - Nieuwe parallelweg als ontsluitingsweg voor vaste brug

BEERSE - Nieuwe parallelweg als ontsluitingsweg voor vaste brug / Mededelingen / Het Verdikt / Opmerkingen


Gast

#1

2014-10-24 08:51

Wat een circus voert het gemeentebestuur op: op vrijdag krijgen wij, inwoners, een pamflet in de bus. Daarop staat: Samenvatting: Op de gemeenteraad van 23 oktober heeft de bestuursmeerderheid van Beerse gekozen voor het traject NIEUWE DREEF als toegang.... Dacht de bestuursmeerderheid nu echt dat er enkel domme, naieve mensen woonden in Beerse? Als op 23 oktober de beslissing genomen is op de gemeenteraad kan er niet 's anderdaags bij de in woners een gedrukt pamflet in de bus zitten. Besluit: de beslissing was reeds van te voren genomen door het gemeentebestuur dat zo zijn eigen wil doordrijft! Dat zij verder doen zoals ze bezig zijn en met de volgende verkiezing zullen zij wel afgerekend worden op hun wanbeleid.Marie-Paul Berghmans

Gast

#2

2014-10-24 16:15

Jammer dat de bewoners van de Nieuwe Dreef niet dezelfde rechten krijgen, zoals de andere inwoners van Beerse nl. een veilig Beerse voor iedereen. Mijns inziens zal dat zeker niet waar zijn, nu het zware verkeer over de Nieuwe Dreef gaat komen. En dan spreken we nog niet over het oorverdovend lawaai om zes uur 'smorgens, als dat zwaar verkeer begint aan alweer een nieuwe dag met lawaai. Ik persoonlijk word liever elke morgen gewekt door het aflopen van mijn wekker....


Gast

#3

2014-10-24 17:57

ik vind dit erg dat er zo weinig met het menselijk gevoel word rekening gehouden daarom zou ik zeggen sluit de straat is een keer af dan beseffen ze mischien een keer wat het verschil is groetjes van de jef
Annemie

#4

2014-10-26 10:23

Ik snap niet dat het gemeentebestuur van Beerse zo'n (eenmalige) kans laat schieten om een mobiliteitsprobleem voor JAREN op te lossen.

De keuze ging tussen 2 trajecten die bijna even duur zijn en even lang duren (misschien duurt het nu wel langer om de onteigeningen rond te krijgen), maar de paralleweg was BETER voor ALLE Beersenaren ... en niet te vergeten : MOCHT ook !!!

Ik begrijp ook niet dat sommige mensen zo trots zijn dat de knoop NU is doorgehakt.
Dat had in augustus al gekund ... Maar waarschijnlijk hadden enkelingen IETS nodig om de switch te maken van het meest gunstige traject, de parallelweg, naar de herinrichting van de Nieuwe Dreef.

Allez, Beerse zal er weer een slalom of wat bergskes bijkrijgen als ze hun goesting erdoor krijgen zeker ? Mag je daar FIER OP ZIJN ????

 

Buurt Nieuwe Dreef

#5 Re:

2014-10-26 10:37

#1: -  

Dankjewel voor je reactie.

Het is inderdaad ongelooflijk hoe sommigen in het gemeentebestuur het aanpakken ... en er in slagen de anderen zwaar te intimideren.

Democratische besluiten worden normaal gezien genomen tijdens een gemeenteraad waar iedereen kan gehoord worden voor er tot een stemming wordt overgegaan. In Beerse niet zo blijkt uit de folder die 21 oktober reeds gedrukt was.

Er zijn enkele manipulators die het onderste uit de kan halen, en er zijn slachtoffers die zich jammer genoeg NIET durven uitspreken over wat ze aanvoelen als beste voor de gemeenschap.