RED JEUGDVAKANTIELAND!!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie RED JEUGDVAKANTIELAND!!.


Gast

#26

2014-09-30 21:18

Ik vind het triest als oma zijnde dat dit evenement dat al zolang bestaat waar zoveel kinderen plezier aan beleven waar zelf mijn kinderen vroeger veel plezier hebben beleefd en ook nu mijn kleinkinderen. dat dit hun word afgepakt wanneer houd het nu eens op om op de verkeerde dingen te bezuinigen pak dit plezier van onze kinderen/kleinkinderen niet af ,

Gast

#27

2014-10-01 07:18

Zo jammer dat dit weg gaat is een gemis voor rotterdam. De kinderen leren hier juist andere dingen dan anders als ze buiten spelen. Ik ben ook op gegroeid met jeugdland en mijn kinderen ook en nog steeds gaan we ieder jaar erhern al was het alleen maar voor de gezelligheid.

Gast

#28

2014-10-01 19:01

Het zou een gemis zijn voor de kinderen van Rotterdam. Omdat het een heerlijk dagje is voor hun om zonder dat het te veel kost hun talenten te ontdekken. En mee te doen aan activiteiten die leerzaam, creatief, sportief en uitdagend en leuk zijn. Jammer dat we van zo veel afscheid moeten nemen.

Gast

#29

2014-10-03 19:23

Jeugdvakantieland word afgeschaft het enige wat ik daar op kan zeggen is serieus? Dit is een activiteit die sins mijn grootouders al georganiseerd werd.Er is al een hoop weggehaald vanwegen de bezuinigingen maar dit gaat echt te ver! Dit is een activiteit dat kinderen voor eens in het jaar zich helemaal uit kunnen leven voor maar 5 euro het is absoluut idiaal. Als ik voor alle meden jongeren wil spreken en zeggen... Dat dit door moet gaat niet alleen de jongeren amuseren zich maar ook het personeel en als een daar van vind ik het heel jammer dat ik mijn zomer niet meer kan besteden aan kinderen blij maken in het grootste speel hal van Rotterdam.

Gast

#30

2014-10-04 07:44

Laat die bollebozen maar eens beter hun werk doen en het verspilde geld boeken naar jeugdland.

Dan heb je het hele jaar door jeugdland voor de kids. Vrekken......

Gast

#31

2014-10-06 22:07

Ik sta meer dan 100% achter deze petitie
Er zijn zoveel kinderen die niet op vakantie kunnen. O.a. voor deze doelgroep, net als ik 48 jaar geleden is jeugdland zo heel leuk.
Een echt uitje en onder de mensen, even weg uit de thuis situuatie. Even...kind zijn.

Gast

#32

2014-10-20 12:36

Het is van de dingen waar mijn dochter elk jaar naar uitkijkt. En zodra we in de bus naar huis gaan alweer vraagt gaan we volgend jaar weer mam?
Het is een begrip en voor een hoop kinderen het enigste wat ze hebben in een vakantie, gewoonweg omdat er verder geen geld is.

Gast

#33

2014-10-21 04:24

Zelf kwam ik vroeger ook altijd als kind. En ga ook met mijn eigen kinderen nu. Vooral is dit belangrijk voor kinderen die niet naar een vakantie bestemming toe kunnen, en op deze manier een super leuke vakantie hebben!!!

Gast

#34

2014-10-21 12:48

Jeugdland moet blijven voor de kinderen ...keek er naar uit ieder jaar ! Wanneer ik klein was!!

Gast

#35 Jeugdlid

2014-10-21 12:49

Jeugdland moet blijven voor de kinderen ...keek er naar uit ieder jaar ! Wanneer ik klein was!!


Gast

#36

2014-10-21 17:46

Ik ben er als kind zijnde heel veel geweest, en hoop dat de kinderen van NU en de toekomst hier ook zoveel plezier kunnen beleven als ik in die tijd. Waarom op zoiets bezuinigen??? Gemeente wordt wakker, heel veel mensen kunnen niet op vakantie, en dan pakken jullie dit geweldige evenement af van de jeugd!!!!

Gast

#37

2014-10-21 19:24

Jeugdvakantie land mag nooit verloren gaan het is vaak het enige uitje tijdens de 6 weken schoolvakantie. Voor veel Rotterdamse kinderen waarvan de ouders op de armoede grens zitten.

Gast

#38

2014-10-22 06:05

Zonde dat dit moet verdwijnen. Zelf ben ik er in mijn jeugd geweest. Mijn kinderen komen er. Wat te denken van kinderen die niet met vakantie kunnen vanwege geldproblemen oid. En als vervanging een dagje naar Jeugdvakantieland gaan...

Gast

#39

2014-10-22 06:33

Er is al zo weinig voor de kinderen! Het paspoort is ook al wegbezuinigd. Jeugdvakantieland moet gewoon blijven!!!!

Gast

#40

2014-10-22 08:16

Er zijn veel ouders in het land die geen vakantie hebben of nergens heen kunnen.
Gewoon omdat ze er het geld niet voor hebben.
Voor die kinderen is jeugdvakantieland de uitkomst en moet het blijven bestaan.
En voor een leuk prijsje toch een hele leuke dag uit.

Gast

#41

2014-10-22 16:54

Ik ben zelf als kind in Jeugdland geweest. Later ging ik met mijn kinderen en nu hoop ik dat ik er nog naar toe kan met mijn kleinkinderen. Ik hoop dat het lukt. Succes.
Bezorgde oma

#42

2014-10-22 20:00

Onze kleinzoon heeft van de zomer genoten, net als zijn moeder toen ze jong was. 

Hopelijk kunnen we volgend jaar eer gaan want hij was helemaal enthousiast.

 


Gast

#43

2014-10-22 21:33

Natuurlijk moet dit mooie initiatief worden behouden. Het uitje voor kinderen in de vakantie in rotterdam en ja zelfs omstreken. heb hier zelf veel dagen doorgebracht als kind en het was altijd super leuk later zelfs nog meegeholpen omdat het altijd zo leuk was laat dit nu niet door bezuinigingen kapot gaan.

Gast

#44

2014-10-24 05:45

Sorry er zijn genoeg andere mogelijkheden om te bezuinigen waarom WEER kinderen hiervan de dupe laten zijn !!!
Ik vind deze petitie een goed initiatief !!!!!

Red Jeugdvakantieland !!!

Gast

#45

2014-10-25 21:31

Als kind gingen wij thuis niet op vakantie en keek ik uit naar Jeugdland, dat maakte alles goed.
Gun de kinderen nu ook dat plezier, vooral die kinderen die om welke reden ook niet op vakantie gaan!!

Gast

#46

2014-10-26 20:51

Dit is heel belangrijk voor kinderen!!!

Gast

#47

2014-10-27 06:18

Jeugland maakt zo veel kindereen en ouders blij en is betaalbaar vooral voor mensen die het iets minder hebben gewoon afblijven.

Gast

#48

2014-10-29 14:56

jeugdland moet gewoon blijven is voor veel kinderen zoo belangrijk .

 


Gast

#49

2014-10-29 16:09

wat een bizar plan om jeugdvacantieland weg te bezuinigen niet te geloven waar moeten onze kinderen dan naar toe waarvan de ouders die geen centjes hebben om naar het buitenland te gaan wat een bizar plan geen woorden voor




Gast

#50

2014-10-29 17:54

Te asociaal voor woorden dat Jeugdland opgedoekt word!!!!!