Doorlichtingsplan Gentse politie is karikaturaal - halt aan grote delen van het verbeterplan

DANK U PZ GENT
Gast

#76 zwarte lijst

2010-12-18 22:48

vrijwillig opgegeven voor Actie Halt. De reeks van de vier nachten (do vr za zo), toen deden we een halt de woensdag en nog ene de maandag, na de 4 nachten. Dit waren 6 nachten op rij. Dit zijn dus twee extra nachten die we telkens presteerden. nogal wiedes dat we daarvoor werden vergoed, me dunkt...

Alcoholcontroles. Mensen van het A-buro die kwamen vragen of we aub wouden inspringen want er was iemand ziek gevallen. Ja, ik heb wel iets te doen die dag, maar ok, kzal jullie uit de nood helpen... Nogal wiedes dat we daarvoor werden vergoed, me dunkt...

Y diensten voor het weekend van de Y week. Zou je een Grasko willen doen op zaterdag van 16.00 uur tot 00.00. God Jah, kheb wel iets te doen, ma kzal jullie uit de nood helpen. Nogal wiedes dat we daarvoor werden vergoed, me dunkt...

BELEUR: Zou jij dit weekend kunnen inspringen voor de NO-Border camp en de dag erna is er nog een BELEUR. We hebben gezien dat je met verlof staat. God Ja, ik heb wel verlof genomen, ma kzal jullie uit de nood helpen. Nogal wiedes ... (u kent het ondertussen wel al)

Overname van een dienst: Via e-mail, wil iemand mijn dienst overnemen op die datum. Mijne kleine doet zijn plechtige communnie dan. Allee diene mens heeft nen kleine, niemand reageert, Kzal ik hem wel overnemen, dan kan diene mens naar de communnie van zijn kleine gaan. Nogal Wiedes...

Professoren vragen 10000 euro extra voor de implentatie nadat ze al 55000 euro hadden gekregen... en over die mensen wordt niets gezegd... ECHT ERG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DANK U PZ GENT, want van jullie moet ik geen DANK U verwachten

Dit bericht is verwijderd door de sitebeheerder (Toon details)

2010-12-18 23:44


sneeuwman
Gast

#78 winterbanden

2010-12-21 14:59

In plaats van al da geld aan de professoren te geven, zouden ze beter eens investeren in winterbanden bij ons! Wat een miserie om zonder winterbanden door dit vuile weer te rijden! Enkel de COPS hebben winterbanden precies... Denk eens aan de veiligheid van jullie personeel, denk eens aan de veiligheid van de wegggebruiker (vb wanneer wij prior moeten rijden met dit weer... en met zulke banden...) en denk ook eens aan de veiligheid van de burger die onze diensten nodig heeft, maar heel lang moet staan wachten omdat wij niet vooruit geraken in dit weer.

Voor 55000 euro geef je gans ons wagenpark winterbanden hoor!!!!!!
CC - PZ Schelde Leie
Gast

#79 Zinkend schip

2011-01-12 21:35

Als ik hier alle reacties lees kan ik alleen maar stellen blij te zijn in 2009 het zinkend schip te hebben verlaten. Nu kan ik mij alleen maar gelukkig prijzen dat mijn kwetsuur dat ik voorhad tijdens de HYCAP-training niet als arbeidsongeval werd erkend. Dat was voor mij de spreekwoordelijke druppel. Het was voor mij toen reeds meer dan duidelijk dat de leiding GEEN ENKEL respect heeft voor de inspecteur op straat. Ik heb dan ook andere oorden opgezocht. Ik kan dan ook iedereen, die in aanmerking komt om andere oorden op te zoeken, enkel aanraden dit ernstig te overwegen. Ik heb het mij in elk geval niet beklaagd. Waar ik nu zit is er wel respect en wordt wel er rekening gehouden met het feit dat wij ook nog een familiaal leven hebben buiten de politie.
Het is hoog tijd dat de leiding van PZ Gent eens functioneel en efficient denkt en stopt met aan statistieken te denken of naar de pijpen te dansen van mensen die nooit een stap op het terrein hebben gezet.
Mijn steun gaat dan ook uit naar alle mensen van ID !
Toti Ronaldo
Gast

#80 MPE-NEW LOOK

2011-02-16 17:01

Wat een schertsvertoning! Op voorhand was al geweten wie wel en wie niet in aanmerking zou komen... Jarenlange ervaring wordt zomaar gezegd dat ze niet geschikt zijn... Iedereen weet dat maar één dame in de zone daarvoor verantwoordelijk is...!!!

PZ GENT BLIJFT GOED BEZIG!

(PZ GENT= 1 dame die het voor het zeggen heeft...CALOG dan nog...)
le stum cathy
Gast

#81 jardin public

2011-02-17 18:31

je suis contre la cere d' Auteuil je prix de pas
demolire çe jardin public
K
Gast

#82

2011-05-02 13:19

ze zouden beter eens andere korpsen komen doorlichten!
prinsjesjevanID DOP_BIG_DIAK_LRD_GENTWEST

#83 re:

2012-11-07 22:44

Dd. 7 november 2012

Wat is er concreet veranderd???? De huidige leiding is even zwak als de leiding van vroeger.
Er is niet veel verandert.ochja misschien wel: de cops heeft nieuwe voertuigen (met winterbanden) en het o-team heeft ook nieuwe voertuigen.

Alle gekheid op een stokje, de id is nog altijd de vuilbak.
In plaats van te fungeren als eerste lijnspolitie fungeert deze dienst meer als zijnde "aanvankelijke pv dienst" en werken andere diensten meer op kantschrift.

Id zal wel komen als er aanvankelijke vaststellingen door een politie-ambtenaar van een andere dienst werden vastgesteld. En de betrokken dienst zet het wel in een navolgend wat ze zagen. Leg dat eens uit aan de mensen. Ok, als het een dringende zaak is die toebehoort aan een interventiedienst... maar de motorbrigade die iemand wil laten blazen en dan een ploeg vraagt? de lrd die een geseinde aantreft en dan overhandigt aan de interventiedienst? niet iedereen is zo binnen pz Gent, ik wil niet veralgemenen maar al te vaak is het zo, dat weet iedereen.

De pamperleiding blijft en zal blijven: men stelt nooit de zaken in vraag in Gent. altijd het zinnetje "in gent moet dat" Als je soms bepaalde procedures opzoekt, dan blijkt dat die procedure zelfs nationaal niet zo is, maar gent heeft zijn regels die vaak achterhaald zijn of uitgevonden zijn uit schrik???? en waarom zou men veranderen als mijn al jaren duizend papiertjes moet invullen voor iets waar geen papiertje moet ingevuld worden? bomen genoeg op de planeet!

Het huidig diensthoofd id werd als een god gezien vroeger: "in de tijd van N. ging alles goed op de IP (interventiepolitie)": inderdaad maar toen was de werkdruk anders, waren er minder procedures en andere zever" Toen had je een bullebak nodig om wat orde op zaken te stellen. Hij is nu terug en wat is er concreet veranderd???? zeg het mij eens collega's

Ik ben blij een vrouw te zijn en binnenkort zwanger te zijn (hopelijk) dan heb ik tenminste mijn eigen bureau bij de leiding ID!!!!!