Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Eis het ontslag van Jozias van Aartsen.

R. Erikson

#3526 Re: Re: Demo rotterdam

2014-07-29 06:59

#15: soemoed - Re: Demo rotterdam

Je moet toch eens de moeite nemen de geschiedenis van dit al eeuwendurend conflict te onderzoeken.

En dan bedoel ik niet de geschiedenis zoals de Imams en de Sheiks enz vertellen, er is genoeg neutrale berichtgeving over dit onderwerp te vinden op internet!

MAW: doe je ogen eens open!

Zusterke

#3527 Re: dam moeten we aangifte gaan doen maar justitie zit met de zelfde nsbers.

2014-07-29 07:02


Gast

#3528

2014-07-29 07:03

Wij zijn het roerend mee eens.en wij bidden dat het recht zal zegevieren.
Gods zegen.

Gast

#3529

2014-07-29 07:06

Mijn inziens worden tegenwoordig meer allochtonen, en voornamelijk met een islamitische achtergrond voor getrokken, ik ben ook geen puur Nederlander, maar in het land die je te eten geeft is je vaderland. Dus denk aan de gevoelens van de mensen die hier al tientallen jaren geleefd hebben, tenslotte hebben zij hier de weelde opgebouwd, en niet met name de allochtonen, ik vraag me af of de hoge heren gesponserd worden door de islamieten.Dat lijk er erg op.

Gast

#3530

2014-07-29 07:07

Landverraad noem ik deze gast
Kan ook mee in het bootje
Zusterke

#3531 Reverenigen is hard nodig en het leger moet ons helpen. Betaald door ons,nl:

2014-07-29 07:08


Gast

#3532

2014-07-29 07:10

Wij leven in een wereld die blind is. Misschien wel verblind. Door......God?

Gast

#3533

2014-07-29 07:12

Jozias van Aartsen had op moeten trede bij deze uiting van pure jodenhaat!!Schandalig dat hij dat
hij dat niet gedaan heeft.

Gast

#3534

2014-07-29 07:13

Het kan niet zo zijn dat een handje vol rechtse jongeren boetes vanwege het dragen van hakenkruizen, terwijl nota bene een groep mensen die een terreurorganisatie steunt, met dit gedrag, vele malen erger zelfs gewoon wegkomt.
Toen Wilders het over " minder " had zaten de politiebureaus vol met mensen die aangifte gingen doen.
nu voel ik me gekwetst, wetende dat ik ook nog eens in een driehoek van jihadstrijders woon.
lekker niets doen Jozias.......

Gast

#3535

2014-07-29 07:16

hadden we zoiets maar in vlaaderen
Zusterke

#3536 Re: alle Kunduz partijen zijn verraders.

2014-07-29 07:18

Zusterke

#3537 Re: buldozers inzetten in shariawijken?

2014-07-29 07:20


Gast

#3538

2014-07-29 07:21

Hij is een arrogante kwal die geen enkele kontakt heeft met de diepere gevoelens in de samenleving.

Gast

#3539

2014-07-29 07:25

Stop de haat
Bezorgde Nederlandse papa

#3540 Re: #7

2014-07-29 07:25

#7: Gast - #7

Frankrijk doet ook niets... zie hier, overtreft Den Haag: http://badmofo.nl/blog/2014/07/28/frankrijk-parijs/


Gast

#3541 Re: Re: Re:

2014-07-29 07:30

#3452: - Re: Re:

ook Goedemorgen

Prettige dag verder

:-)


Gast

#3542

2014-07-29 07:31

Wat een laffe slappe figuur is deze VVDer

Gast

#3543

2014-07-29 07:32

Deze petitie heeft geen enkele waarde. Omdat namelijk geen enkele handtekening als een geldige handtekening kan worden beschouwd.

Probeer het zelf maar eens uit. Je kunt bij naam en adres de meest rare onzin schrijf — wordt gewoon door de petitie geaccepteerd. Is ook al gebeurd hier; kijk maar naar handtekening nr. 190, daar staat bij naam “NEEEEEEEE NEEEEEEEEEEE” en bij woonplaats “totaal-niet-mee-eens”. Ik durf er zonder blikken of blozen best wel een kapitaaltje op te zetten dat noch die naam, noch die woonplaats bestaat of ooit bestaan heeft. Ik kan dus oneindig vaak een handtekening zetten met verzonnen informatie, die niet eens op een naam of een woonplaats hoeft te lijken. Op basis daarvan kunnen al deze handtekeningen dus stuk voor stuk niet als geldig worden beschouwd.

Dus naam en adres zeggen niets over de geldigheid van een handtekening. E-mailadres dan misschien? Want de software van de petitie vraagt je om de link in de e-mail te klikken om de handtekening te bevestigen. Lijkt redelijk, maar met al die gratis e-mailaccounts via Hotmail, G-mail, Yahoo en wat al niet meer, kan ik in mijn eentje een oneindig aantal e-mailadressen bezitten. Bovendien, ik kan één en hetzelfde e-mailadres oneindig vaak gebruiken. Probeer maar. Zolang ik maar niet dezelfde naam met hetzelfde e-mailadres combineer, kan ik oneindig blijven tekenen. Die oneindige handtekeningen kunnen dus stuk voor stuk niet als geldig worden beschouwd.

Is het dan misschien het IP-adres dat een handtekening geldig maakt of niet, want we zien dat de software van de petitie bijhoudt of een IP-adres meer dan één keer wordt gebruikt. Had ook redelijk kunnen zijn, ware het niet dat ook dit heel eenvoudig te omzeilen is, door via een proxy een handtekening te zetten en ook dat kan ik oneindig blijven herhalen. Die oneindige handtekeningen kunnen dus stuk voor stuk niet als geldig worden beschouwd.

Ik vrees dus, dat deze petitie geen enkele waarde heeft, want geen enkele handtekening kan zonder twijfel als een geldige handtekening worden beschouwd. Da’s lullig, uiteraard, maar troost je: dat geldt voor ALLE andere petities hier ook. Geen enkele petitie hier heeft enige waarde, omdat het kinderlijk eenvoudig is een petitie te manipuleren door een oneindig aantal valse handtekeningen te zetten.

Begrijp je meteen waarom deze service gratis is: hij levert namelijk helemaal niets. Deze petities zijn bedoeld om inkomen te generen voor de eigenaars van deze site. Inkomsten van diegenen die een bedrag doneren "voor meer zichtbaarheid" van deze petitie. Ik persoonlijk vind het schandelijk dat mensen op deze wijze om de tuin worden geleid, een rad voor de ogen wordt gedraaid en geld uit de zak wordt geklopt, maar di mening hoeft niemand te delen.

Ik zeg alleen maar: deze petitie heeft geen enkele waarde.

 


Gast

#3544

2014-07-29 07:35

Walgelijk!

Gast

#3545

2014-07-29 07:38

Jozias van Aartsen denkt abusievelijk dat hij mee doet aan het 'WK de andere kant op kijken'. Dit soort slapjanussen moet per direct uit de vaart worden genomen. Logisch!

Ton Broekhuisen

Gast

#3546

2014-07-29 07:42

Deze Burgemeester verbiedt WEL een paar Papoeavlaggen tijdens de Veteranendag, maar niet honderden uitentingen van Jodenhaat tijdens een demonstratie. Blijkbaar is dat niet erg genoeg om in te grijpen!!

Gast

#3547

2014-07-29 07:46

Schandalige zaak, wij zijn een Natie met christelijke inslag en willen niets te maken hebben met alles wat met de Islam te maken heeft.
Al die moord en doodslag willen wij niet meer en in ons land willen wij zeker geen islamitische overheersing en als we niet oppassen dan gebeurt dat en worden wij vermoord als we niet willen bekeren.

Gast

#3548

2014-07-29 07:47

weg met deze landverrader dat ben je namelijk als je dit soort moslims hun gang laat gaan in ons land.

Gast

#3549

2014-07-29 07:48

Opzouten er zijn al genoeg kneuzen in het dagelijks bestuur!

Gast

#3550

2014-07-29 07:48

Dit soort betogingen moeten uitelkaar geslagen worden. Politie mag hard optreden. Dit soort mensen zijn er alleen op uit omoveral rottigheid te creeren. Dit zijn mensen die hun geloof en wil door angst te scheppen bij anderen door de strot wil duwen. Dit soort hoort niet in Nederland te wonen en te leven. Zijnhet niet waard!!!!!!