behoud personeel Kasteel Voorschoten

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie behoud personeel Kasteel Voorschoten.

pappa Matthijs

#1 Wat na 1-8?

2014-07-09 13:42

Beste,
De vraag is of ze een baan hebben bij de doorstart. Zijn ze opnieuw aangesteld per 1-8? Zie http://zakelijk.infonu.nl/diversen/117540-goedkoop-personeel-ontslaan-faillietverklaring-en-doorstart.html

Dat is een reële vraag. Per 1 augustus is het een nieuw bedrijf, nieuw contract. Het oude bedrijf stopt per 1-8. Het contract dient beëindigd te worden. Kans is reeël dat ze op 1-8 gewoon weer worden aangesteld, maar ik vermoed dat ze daar zelf het meeste van af zullen weten.

Gast

#2 Re: Wat na 1-8?

2014-07-09 13:52

#1: pappa Matthijs - Wat na 1-8?

Nee, beiden krijgen geen nieuwe baan bij de doorstart. Al het personeel dat onder Estro valt, is afgelopen zaterdag door de curator bij elkaar geroepen, en daar is al bekend gemaakt welke vestigingen open blijven (waaronder het kasteel). Ondanks dat het kasteel openblijft, zijn Monique en Abi beide ontslagen.

groet,

Anke

Gast

2014-07-09 19:41

Vertrouwde ervaren krachten vallen weg! Schandalig.

Gast

#4 Monique en Aby

2014-07-10 20:13

Monique en Aby zijn beiden enthousiast en ondernemen veel met de kinderen. In tijden heb ik niet zulke goede krachten meegemaakt. Heel erg jammer dat ze weg moeten. Persoonlijk vind ik het een slechte keus. Zij steken er met kop en schouders bovenuit. Wellicht zijn ze duurder ...maar alle waar naar zijn geld.