hondenlos

hondenlos / Mededelingen / Grote beperkingen van losloopgebied / Opmerkingen


Gast

#1

2014-07-07 21:18

De gemeente Amersfoort heeft een hekel aan honden behalve als het de hondenbelasting kan verhogen en innen en dan ook nog aan de honden eigenaren vragen avonds optelteken op verdachte situaties

Gast

#2

2014-07-08 04:55

Toen ik er gister langs liep met mijn man hadden wij het idee om er wat schaapjes en geiten neer te zetten. Leuk kinderboerderijtje! Het moet toch niet gekker worden!!!!

Gast

#3

2014-07-08 08:16

Honden en dus ook de eigenaren worden uit het park gezet, en dan vinden ze het gek dat het in Nimmerdor zo druk wordt.
Heroverweging moet de actie zijn en niet het aanlijnen van honden. Beetje kennis van hondengedrag zou fijn zijn want met de riem worden honden beschermend naar hun baasje en daardoor vertonen soms agressief gedrag. Zul je zien dat ze ook nog gekoft moeten worden. Aan het sociale aspect wordt al helemaal voorbij gegaan. Voor veel mensen is de hond heel belangrijk in de sociale contacten.

Gast

#4

2014-07-08 11:03

Beste Monica,

Weer hartelijk bedankt voor jouw inzet.

Ik vind dat de opstelling van hondenbezitters tegenover de gemeente te toegeeflijk is. De hondenhaters in de raad komen er makkelijk mee weg om een aantal feiten te negeren en argumenten niet serieus te nemen. Ik denk dat de berichten in de pers feller moeten.

We zullen zeker op de avond aanwezig zijn. Ik zal een reactie voorbereiden.

Met vriendelijke groet,

Pieter Silvius
Hedy Wiegner