Een bank voor Houthalen-Oost

WELDRA GEEN BANKKANTOOR MEER  IN HOUTHALEN-OOST?

Het ziet er niet goed uit. De kans dat BNP PARIBAS FORTIS haar bankkantoor in Houthalen-Oost in de loop van 2014 sluit, is erg groot. Dat zou betekenen dat de wijk over geen financiële instelling meer beschikt.

Houthalen-Oost telt meer dan 8.000 inwoners, waarvan zo’n 1.500 inwoners 60 jaar of ouder zijn. Homebanking via het internet is voor velen niet mogelijk. Als Houthalen-Oost geen bankfiliaal meer heeft, moeten de inwoners voor hun bankzaken uitwijken naar Houthalen-Centrum, Genk, Zonhoven of Opglabbeek. Als S&D vinden we dat NIET kunnen!

Vindt u ook dat het gemeentebestuur alle zeilen moet bijzetten om ervoor te zorgen dat Houthalen-Oost een eigen bankkantoor kan behouden? En vindt u ook dat de inwoners van Houthalen-Oost de krachten moeten bundelen om BNP PARIBAS FORTIS te overtuigen om het kantoor in onze wijk open te houden?

STEUN DAN DE ACTIE VAN S&D DOOR DEZE PETITIE TE ONDERTEKENEN

Met de handtekeningen zal S&D het gesprek aangaan met BNP PARIBAS FORTIS om hen te overtuigen het bankkantoor in Houthalen-Oost te behouden. Daarnaast zal S&D het gemeentebestuur met de petitie overtuigen om alles te doen wat mogelijk is om een bankkantoor in Houthalen-Oost te behouden.

Alvast onze dank!