Danique

Hey, hoogstwaarschijnlijk ga ik gesloten naar een instelling om “aan mezelf te werken” nu ben ik het hier NIET mee eens, omdat ik dit niet als de juiste oplossing voor mezelf zie. Op dit moment ben ik gediagnosticeerd met 20+ mentale stoornissen en doe ik erg mn best om er het beste van te maken. Het is de bedoeling dat ik per 3 januari gesloten ga en dan voor 6 maanden vast zit zonder enige vorm van contact en communicatie (geen telefoon, geen bezoek) door de datum van mijn gesloten kan ik o.a niet mijn school afmaken en gooi ik 2,5 jaar van mn leven waar ik hard voor gewerkt hebt weg. De kans om het gesloten gaan uit de weg te gaan is door handtekening te verzamelen en bewijs teksten van mensen om mij heen volgens de rechtbank. Vandaar deze petitie. Het is niet de bedoeling dat jullie deze petitie delen naar iedereen dat zal ik doen. Wel vraag ik jullie om nog een klein stukje bewijs tekst in chat te typen die ik kan opdragen aan de rechter. Liefs <3

Door te ondertekenen, machtig ik Danique om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.