Behoud van #Reflex aan de Beatrijsweg te Klundert!!!!!!!!

Helaas heeft de gemeente kenbaar gemaakt niet akkoord te gaan met de dansschool aan de beatrijsweg te Klundert. Echter hebben onze 77 kinderen hier al sinds 1 december 2019 heel veel plezier gehad en hebben wij daar tot op heden geen klachten over ontvangen. De kinderen voelen zich hier thuis waardoor niet alleen het sportieve aspect maar ook sociale veiligheid gewaarborgd kan worden.

Teken deze petitie om ons te helpen onze dansschool te behouden aan de Beatrijsweg te Klundert!!!danspodium_reflex_2.jpgdanspodium_reflex_1.jpg

Floor den Hollander en Sterre Nollen, Danspodium #Reflex    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen geef ik Floor den Hollander en Sterre Nollen, Danspodium #Reflex toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.