Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Vrijwilligers gevraagd en abonnementen bestellen

2024-04-02 16:41:05

Beste mensen,

Nadat de gemeenteraad het geld beschikbaar stelde om Het Baafje in ieder geval voor 2024 open te houden is de actiegroep Red het Baafje keihard aan de slag gegaan om er voor te zorgen dat we per 1 mei weer kunnen zwemmen! Op de door de actiegroep georganiseerde vrijwilligersdagen 29 en30 maart is door veel mensen keihard gewerkt om alle openstaande klussen in en rond de baden uit te voeren. Daardoor kunnen nu de professionals aan de gang om de laatste technische werkzaamheden op te pakken. Het gaat er steeds meer op lijken dat 1 mei als openingsdag gaat lukken!

In de tussentijd is de website https://redhetbaafje.nl  in de lucht. Hierop kun je je ischrijven als vrijwilliger in 2024 (er zijn heel veel vrijwillgers nodig om het zwembad draaiende te houden)  en is de voorinschrijving voor de abonnementen geopend. Wat zou het mooi zijn als Heiloo massaal steun betuigt met het aanschaffen van een abonnement!

Dit was tevens het laatste bericht vanuit ons. De petitie heeft zijn doel bereikt, het zwembad blijft open! Nogmaals dank voor het tekenen van de petitie en veel zwemplezier gewenst deze zomer!!!!

Marie-José en Klaas-Jan van Leeuwen

4470 handtekeningen

2024-02-27 21:59:46

Beste mensen,

Heel hartelijk dank voor jullie ondersteuning van de petitie 'Zwembad het Baafje Helioo moet open blijven'. We staan inmiddels op 4470 handtekeningen en elke dag komen er nog meer bij! Een ongekend aantal dat we vooraf niet hadden kunnen dromen. Het laat zien hoeveel mensen begaan zijn met Het Baafje. Maar naast de hoeveelheid reacties zijn ook de persoonlijke boodschappen heel bijzonder en hartverwarmend.

Wellicht hebben jullie het al gelezen, maar woensdag 28 februari om 14 uur heeft het actiecomite Red het Baafje een happening georganiseerd bij het Baafje. Schoolkinderen gaan met stoepkrijt de ingang van het zwembad versieren en daarnaast worden de handtekeningboeken die op de scholen hebben gelegen aangeboden aan de burgemeester en de wethouder sport. Dat is een mooi moment om ook een bord met daarop het aantal handtekeningen van onze petitie te overhandigen. Het zou fantastisch zijn als er heel veel mensen bij de happening aanwezig zouden zijn, zodat we nog eens onderstrepen dat de inwoners van Heiloo het behoud van het Baafje topprioriteit vinden.

Nogmaals dank voor jullie steun en we blijven strijden voor ons zwembad!

Met sportieve groet

Marie-José en Klaas-Jan van Leeuwen

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.