Verschuif de solden - Déplacez la période des soldes

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Algemene bevraging Mode Unie - december 2023

2023-11-09 16:46:12

Beste handelaars,

Na het succes van onze petitie hebben sommigen onder jullie misschien de mail van Mode Unie zien voorbij komen:

Omdat het belangrijk is om een geïnformeerd standpunt in te nemen en iedereen de kans te geven vragen te stellen, organiseren Mode Unie en UNIZO in december een grote bevraging rond de soldentiming. Een standpunt innemen als de emoties hoog oplaaien is immers nooit een goed idee, alle facetten van dit dossier moeten bekeken worden.

Als we hier eenstemmigheid in kunnen vinden, dan nemen we dit dossier verder op, polsen we bij de andere betrokken organisaties en kijken we of er politiek een draagvlak is.

In december zullen we dus bevraagd worden naar ons standpunt en hopelijk kunnen we zo veel mogelijk handelaars, ook buiten de mode-sector, overtuigen van het belang om de solden te verschuiven!

Zelfstandige modehandelaars

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.