Zeg nee tegen paintballcentrum op de Kwartiersedijk in Babberich.

Neem contact op met de schrijver van de petitie

75 online handtekeningen; geweldig!!

2023-10-09 10:08:40

75 online handtekeningen; geweldig!! Bedankt voor uw steun! ❤️🙏🏻

Omdat het verwerken van de online gegevens vrij snel gaat, is besloten deze online petitie open te houden t/m donderdag 12 oktober.

Laten we proberen de 100 online handtekeningen te halen. Laat uw partner ook online tekenen indien hij/zij dit nog niet heeft gedaan. Deel zoveel mogelijk met andere inwoners van Babberich; mond tot mond, app, facebook e.d. Bijna niemand is op de hoogte van deze plannen.

de bewoners van Eltenseweg 4a, Eltenseweg 6, Kwartiersedijk 4 en Kwartiersedijk 7

Hartelijk dank!

2023-10-02 18:48:37

Beste mensen,

Inmiddels hebben we de 40 online handtekeningen bereikt. Héél hartelijk dank hiervoor! 🙏🏻

Per adres wordt vaak 1 handtekening gezet. Laat uw partner alstublieft ook zijn/haar stem horen, hoe meer ondertekenenaars hoe beter!

Daarnaast wordt het delen van deze petitie erg gewaardeerd en is heel zinvol.  De meeste inwoners van Babberich zullen niet op de hoogte zijn van deze plannen en de enorme impact die het zal hebben op de direct-omwonenden, de dieren die zich in de loop der jaren hebben gevestigd op en rondom de plas en de vele recreanten op het naastgelegen klompenpad.

Deze online petitie zal t/m 10 oktober te ondertekenen zijn. Daarna worden de gegevens verwerkt om op tijd aan te kunnen leveren bij de gemeente Zevenaar.

Nogmaals heel hartelijk dank voor uw hulp en steun.

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.