Nee Geen tram door de Groene Hilledijk

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Acties tegen MRDH tramnet 2030

2023-07-03 06:34:59

Beste allen,

Men heeft geprobeerd in het geheim de vergadering te houden voor het plan toekomstvast tramnet 2030 en er een klap op te geven.

Wij roepen een ieder op om met zijn allen voor de ingang de leden van het MRDH te ontvangen door een blokkade op te stellen en onze ongenoegen te uiten.

Tevens is er een inspraak moment mogelijk mensen die dit kunnen meld je eigen aan aub.

Wij hopen op een grote opkomst neem je vrienden familie en/of buurtbewoners mee hier naartoe.

Tram over de Groene Hilledijk??? NOOIT!!!!16883658952165056307656223141300.jpg

Mickel Kuhn

Sp fractie organiseerd een bijeenkomst om in te haken in het metropool cafe 10 mei

2023-05-02 07:01:25

Beste betrokkenen,

Sp fractie is erg fel tegen deze plannen er staat een evenement gepland om in het metropool cafe een bijeenkomst te houden door het MRDH. 13 april heeft wethouder Karremans een principe akkoord gegeven op het plan uitgebracht door het metropool. (Waar wethouder Karremans zelf bestuurder is. Dus gemeente adviseert zichzelf). Wij hopen dat u allen de moeite wil nemen deze bijeenkomst bij te wonen op 10 mei 20:00uur podium MATRIX, Maurits straat 16 Rotterdam. hier zal uitgelegd worden welke stappen er nog genomen kunnen worden om deze mensen te stoppen!!

Meld je hier aan https://forms.gle/8n2BNSAQkDRMp28j9

In de bijlage vind u een brief die onlangs is verstuurd naar burgemeester Aboutaleb.16830106821719148124327270032568.jpg16830108223833496256984063032314.jpg16830108526479179745588559642709.jpg

Raadsvergadering 04-04-2023

2023-04-04 21:22:56

Inspreekmoment in het gemeentehuis is achter de rug. De strijders van de groene Hilledijk hebben gesproken. En uite zich in zelfs een voorzichtige ovatie. Super trots op deze mensen en we hebben een goede indruk achter gelaten. Nu afwachten wat er morgen in de raadsvergadering wordt besproken. Wilt u het terugzien dan kan dit via deze link. Rotterdam Zuid heeft het eerste spreekrecht.

Sprekers zijn:

Dhr. Van Lent (wijkraad)

Mevr. Gerrits (bewoonster)

Dhr. Fonteine (belangen behartiger ondernemers)

Dhr. Klootwijk (Bewoner en dichter)

Dhr. Parhan (bewoner en ondernemer)

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.