Behoud alle haltes stadsbuslijnen 6 en 86(Oostende-Luchthaven-Raversijde)

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Stand van zaken op 24 april

2023-04-24 09:46:13

Via O-punt van de Stad Oostende hebben de initiatiefnemers (op 4 april ll) een afspraak gevraagd aan Eerste Schepen B. Anseeuw om de handtekeningen en de resultaten van de petitie officieel te overhandigen. Kopie werd gestuurd naar oa.  burgemeester B. Tommelein.

Van Eerste Schepen Anseeuw kregen wij de reactie dat hij afwezig was tot 17 april, van Burgemeester dat hij nota nam van het feit dat zijn Eerste Schepen verantwoordelijk was voor de verdere opvolging.

Sedert 4 april is er dus vanwege de Stad Oostende geen enkele reactie.

De initiatiefnemers hebben dan ook een aangetekende brief gestuurd naar de Eerste Schepen om de afspraak te krijgen. Zij wachten op antwoord.

Meer recent werd ook een nieuw initiatief gestart (met de naam "Wij, Raversijde") dat zich inzet voor oa. Lijn 6 en 86. Uiteraard steunen wij ze in hun campagne.

Ter info: naast de 135+ online handtekeningen zijn er op datum van 24 april ook 595 handtekeningen op papier verzameld. Vermits enkel steun gevraagd werd van de lokale omwonenden, werkgevers en -nemers van Raversijde-Centrum, achten wij deze petitie zeer representatief voor het algemeen ongenoegen rond dit probleem.

Willy Patrick De Wilde

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.