Teken voor het behoud van Het Oude Raadhuis!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Nieuws!

2023-05-24 09:23:33

Lieve mensen,

Gisteren werd ik gebeld door Mevrouw Ruigrok. We hebben een fijn gesprek gehad. En besloten dat we as vrijdag 26 mei toch de petitie gaan aanbieden in het Oude Raadhuis tussen 13:00 en 14:00 uur.

Dat wil je niet missen!

Groetjes Ilse 16849199769505738800491559684017.jpg

Ilse Santifort

De dag van sluiting komt dichtbij..

2023-05-17 10:27:15

Ondanks alle steun van gasten, artiesten, buren en liefhebbers van ons theater is er aan de situatie rondom het Oude Raadhuis niets veranderd.

De bedoeling was om eind april alle handtekeningen aan te bieden bij de wethouder. Maar bij het maken van een afspraak via de woordvoerder van Mevrouw Ruigrok bleek al snel dat men een andere agenda had. Niet alleen het maken van een afspraak bleek onmogelijk. Maar toen ik een reactie kreeg om te vragen waarom het allemaal zo lang duurde schreef de woordvoerder dat hij een aanbieding gereed aan het maken was voor potientiele kopers! En dat als ze dat in orde hadden gemaakt, ze het steuntje in de rug dmv onze handtekeningen goed konden gebruiken! 'Als de kopers weten dat er zoveel mensen voor het behoud van het Oude Raadhuis zijn, ze daar extra hun best voor willen doen. "

IK HEB DEZE MENEER GEZEGD DAT DAAR DE ACTIE NIET VOOR BEDOELD IS!! Wij zijn voor behoud van het Theater Het Oude Raadhuis zoals het nu is. En zeker niet voor verkoop!!

Na deze actie was het helaas dus niet meer mogelijk om de petitie aan de wethouder aan te bieden. Aangezien de gemeente, met nadruk om gemeen, andere bedoelingen had met onze handtekeningen. Al weken hoop ik op een wonder. En geldschieter of een lot uit de lotterij, maar helaas. Het ziet er naar uit dat we ons geliefde theater gaan verliezen.

Allemaal bedankt vor jullie support. Ik hoop jullie terug te zien in ons andere theater de Meerse. (Cpunt)

Met vriendelijke groet, Ilse

Ilse Santifort

Op naar de 3000 handtekeningen!

2023-03-08 14:53:57

Lieve vrienden van het Oude Raadhuis,

Het gaat goed met de petite. Bedankt voor al jullie support en mooie woorden. Maar ondanks de berichten in de krant op de radio en op FB zou ik toch echt graag nog veel meer handtekeningen binnen halen. Dus deel de petitie aub op je eigen insta of FB pagina zodat we binnenkort online 2000 handtekeningen hebben. Uiteraard zijn er ook nog 1000 handtekeningen verzameld op papier! Dank daarvoor. We gaan door!

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.