Minimale straf roekeloos rijgedrag #ShanaSafe

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Roekeloos rijgedrag is een misdaad

2023-01-23 18:26:40

Er is bijna niemand die zich kan voorstelen of realiseren wat het met je doet op het moment dat er zich zo'n ingrijpende gebeurtenis plaats vind. En dat is ook juist waar wij voor blijven vechten. En daarmee hopen wij  dat dit jullie niét overkomt!!! Maar dat betekend ook dat er een signaal afgegeven moet worden, dat de politiek wakker geschud gaat worden, dat er eindelijk stappen ondernomen worden, die roekeloos rijgedrag van onze wegen af haalt.

Hiervoor hebben wij deze petitie opgezet. Ik vraag jullie als ondertekenaars er voor om deze nogmaals bij jullie vrienden, bekenden, collega's of alle anderen die jullie via social media benaderen kunnen, om deze onder de aandacht te brengen. Vraag a.u.b. om deze petitie te tekenen én te delen. Alleen dadn krijgen we genoeg stemmen, alleen dan hoop ik dat jullie kinderen wel veilig thuis blijven komen.

Nogmaals dank voor het ondertekenen.

Ivar

Stichting ShanaSafe

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.