Hulp voor Australië!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

YES! Het WNF start een inzamelingsactie!

2020-01-06 20:55:53

DONEREN DONEREN DONEREN, PLEASEEEE❤️

Het WNF kreeg de afgelopen dagen veel verzoeken van mensen die geld willen geven voor hulp aan getroffen dieren. Het fonds is daarom een actie gestart om via de website, per sms (sms ‘Australië’ aan 4333) of via een Tikkie te doneren. Het geld wordt via WWF Australië besteed aan noodhulp aan onder meer gewonde koala’s en voor het herstellen van bossen.

Tot nu toe is al 8,4 miljoen hectare bos verwoest en zijn zeker 24 mensen om het leven gekomen. Geschat wordt dat al zo’n 480 miljoen dieren zijn omgekomen, waaronder kangoeroes en daaraan verwante wallaby’s en vogels zoals de kookaburra. Naar schatting is zo'n 80 procent van de natuurlijke leefomgeving van de koala's verwoest. Sommige experts zeggen dat uitsterving nu bijna onvermijdelijk is.

Wendy Oldenburg

Giro rekening geopend!

2020-01-06 13:15:03

Het Nederlandse Rode Kruis heeft giro 5125 geopend voor de hulp aan de getroffenen van de verwoestende bosbranden in Australië. De organisatie heeft hiertoe besloten omdat er in Nederland veel vragen kwamen van mensen die wat willen doen.

Er is daarom een gironummer geopend zodat mensen vanuit Nederland makkelijk kunnen doneren aan het Rode Kruis in Australië. Dat kan via rodekruis.nl.

Wendy Oldenburg

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.