Meer treincapaciteit traject Heerlen - Maastricht

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Indienen petitie & meer informatie

2017-05-16 14:51:59

Beste mensen,

Allereerst super bedankt voor het ondertekenen van de petitie! Goed om te zien dat jullie je - net als ik - enorm storen aan het huidige beleid van Arriva. Op het moment van schrijven hebben al ongeveer 110 individuen de moeite genomen om deze petitie te ondertekenen en ook te bevestigen via de e-mail; met al deze mensen kunnen we zo ongeveer een Arriva trein vullen. Aangezien deze petitie zich richt op een redelijk 'lokaal'/'regionaal' probleem, is het niet gek dat we geen duizenden handtekeningen zullen verzamelen. De focus ligt immers ook specifiek op het traject Heerlen-Maastricht. Dit neemt overigens niet weg dat de opmerkingen over andere trajecten ook genoemd zullen worden. Er komt verder nog bij kijken dat er mensen zijn die misschien niet de moeite willen nemen om de petitie in te vullen of vergeten hun stem te bevestigen via e-mail.

Des te belangrijker is het dat veel van jullie daadwerkelijk inhoudelijk commentaar hebben gegeven bij het tekenen van deze petitie. Ik zal al dit commentaar meesturen en zo kunnen we gezamenlijk een duidelijk statement maken naar Arriva toe. De intentie is om de petitie open te houden tot en met donderdagavond, zodat ik de petitie vrijdag op de post kan doen naar de klantenservice van Arriva. Indien jullie zelf nog een stuk tekst willen toevoegen, kunnen jullie dit tot donderdagavond naar mij sturen via lennard.pelzer@gmail.com. Ik zal dit dan verwerken in het document.

Vraag deze laatste dagen nog aan vrienden, familie en kennissen om de petitie te ondertekenen: hoe meer, hoe beter. Alsnog het Facebook-bericht delen en liken helpt ook als je dat nog niet hebt gedaan! Iedereen die tot slot de conceptversie van het document wilt ontvangen om eventueel op- of aanmerkingen te plaatsen, kan dit ook aangeven door een mailtje te sturen naar lennard.pelzer@gmail.com. Een eventuele reactie van Arriva zal gepost worden op www.lennardpelzer.wordpress.com en zal natuurlijk ook op Facebook verschijnen.

Indien jullie nog vragen en/of opmerkingen hebben, hoor ik dat natuurlijk graag.

Groet,

Lennard

Lennard Pelzer

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.