Géén Aldi ? Dan een Lidl in Wissenkerke

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Afhandeling.

2016-04-23 08:38:11

Beste mensen ,

Afgelopen week zijn de handtekeningen overhandigd aan de burgemeester . Deze brief is er bij gedaan . Komende donderdag , 28 april 2016, wordt de petitie meegenomen in de raadsvergadering.

Het enige wat we nog kunnen doen, is gaan luisteren naar de antwoorden op de vragen.

Laten we hopen op een positief geluid !

Ruim over de 500 !

2016-04-12 19:31:38

Beste mensen !

Tot nu toe 488 online handtekeningen EN liefst 330 deur-aan-deur handtekeningen. Dat maakt het mooie getal van 818 stuks!

Aangezien we de petitie niet "eeuwig" kunnen openhouden, hebben we besloten deze a.s zondagavond 17 april te sluiten. Daarna volgt een bezoek aan de burgemeester en uiteraard krijgt hij deze handtekeningen overhandigd, met het verzoek om de raad en wethouders op het hart te drukken om zich niet 100 maar 200% in te zetten om de Lidl te overtuigen  zich hier te vestigen. Een groot aantal inwoners heeft tenslotte laten zien dat zij hier achter staan !

Het vervolg leest u beslist in de media .

Hartelijk dank , ook namens elkaar mag ik wel zeggen.

Stand van zaken !

2016-03-26 13:25:26

Momenteel staan er online 443 handtekeningen. Grandioos. Ondanks de social media en de persberichten zijn er nog veel inwoners niet op de hoogte van deze petitie. Spontaan hebben zich mensen gemeld om deur-aan-deur te gaan , dat heeft in Kamperland en Wissenkerke tot nu toe ook zo'n 200 handtekeningen opgeleverd. HULDE voor deze spontane actie. Mochten er nog meer mensen zijn die wat straten in hun dorp willen doen, dan kunt u dat doen door een bericht te sturen via : contact met de beheerder van deze petitie.

Duitsland en België hebben de komende week vakantie . Alle campings op Noord-Beveland ontvangen vandaag of dinsdag een brief met een flyer om ook de toeristen de gelegenheid te geven deze petitie te tekenen. Uiteraard hopen we op medewerking van deze recreatie ondernemers.

De volgende aankondiging zal met datum zijn van het beëindigen van deze petitie en wat we gaan doen met alle handtekeningen.

We gaan ervan uit dat we over de 500 handtekeningen heen gaan, hoe méér hoe beter !

Het gaat lukken !

2016-03-17 09:41:29

Geweldig !

Het liep even storm met de aandacht van Omroep Zeeland, de Internetbode , en de PZC, waarvoor dank ! De teller staat nu al op 342. Helaas trekken sommige ondertekenaars zich ook weer terug, zodoende zien jullie het aantal van 338 staan. Met deze petitie laten we ook zien dat de " gewone mens" op Noord - Beveland  niet meer over zich heen laat lopen en voor zichzelf opkomt.

Graag wil ik iedereen verzoeken die een reactie achterlaat om dit netjes te houden. We hebben recht op vrije meningsuiting , maar dat wil niet zeggen dat we ons gaan verlagen met scheldwoorden en beledigingen . Dit is de reden waarom ik 2 reacties verwijderd heb. Zowel van een voorstander als tegenstander van de petitie. Zowel gemeente als de ondernemers kregen verwensingen naar hun hoofd die ik hier niet tolereer. Je mening geven is prima, maar nogmaals hou het netjes. Dank je wel !

We hadden het probleem om toeristen te kunnen bereiken tot er iemand van de voorstanders met het idee kwam met een QR-code te werken. Aangezien ik daar geen verstand van heb, contact opgenomen. En tot grote vreugde kan ik mededelen dat deze volgend week op Noord-Beveland verspreid gaat worden. Mocht iemand een bedrijf hebben waar toeristen en inwoners komen en achter deze petitie staan, stuur even een berichtje via contact met beheerder van deze petitie. Dan zorg ik ervoor dat de QR -code in je bezit komt.

Dus mensen ik heb er vertrouwen in : op naar de 500 handtekeningen !

Liedwien

Hier gaan we het niet mee redden !

2016-03-13 15:52:13

Beste mensen,

Tot nu toe hebben we 110 handtekeningen ! Hier gaan we het bij de Lidl niet mee redden. Op zijn minst zijn er 500 handtekeningen nodig, dat is 25 % van alle huishoudens op Noord-Beveland. Deel deze petitie zoveel mogelijk : via je mailadressen, de whatsapp , Facebook , twitter , je buren en spreek de mensen aan van wie je weet dat ze naar de Aldi of Lidl gaan in Goes of omstreken.  Met minimaal 500 handtekeningen gaan we naar de Lidl en gemeente. Veel tijd hebben we niet, dus : iedereen handtekeningen verzamelen !

Groeten, Liedwien.

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.