>> Bewoners Spijkenisse - Tegen komst Asielzoekerscentrum ! <<

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Aanbieden petitie aan Burgemeester Salet.

2016-03-11 13:10:15

Beste ondertekenaars/sters,

Deze petitie met al Uw handtekeningen ter ondersteuning van de wens om geen opening van een AZC in Spijkenisse zal op dinsdag 15 maart worden aangeboden aan burgemeester Salet voor de ingang van het stadhuis aan de Raadhuislaan 106 te Spijkenisse om 18:30uur.

De overhandiging vindt plaats op het verzoek van de Gemeente Nissewaard, welke mij, met twee medestanders, daartoe heeft uitgenodigd. De uitnodiging werd mij, uit naam van de Gemeente Nissewaard toegezonden in de inbox van deze petitie en op mijn reactie op de Facebook pagina van AZC Nee Nissewaard door dhr. M. Maasdam.

Voor de overhandiging aan burgemeester Salet kunnen belangstellenden zich aanmelden als medestander om samen met mij de petitie te overhandigen in de inbox van deze petitie of op mijn E-mail adres :   nightcab@hotmail.com

Met dank voor Uw ondersteuning van deze petitie aan alle ondertekenaars/sters.

Met vriendelijke groet,

F.J. van Santen

Auteur van deze petitie

Franky van Santen

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.