Brandbrief college B&W Groningen faillissement Grand Theatre

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Aanbieden petitie morgen 29-04-2015 in het stadhuis en commissievergadering 20.00 uur

2015-04-28 11:34:44

Beste ondertekenaars,

Allereerst hartelijk dank voor het ondertekenen van de petitie. Morgen om 10.00 uur bieden we de petitie in het stadhuis aan aan de heer Leo Pot, belast met het onderzoek naar de nieuwe invulling van het Grand Theatre.

Wij nodigen jullie van harte uit om hierbij aanwezig te zijn. Hoe meer vertegenwoordigers van dit geluid er aanwezig zijn, des te sterker onze boodschap.

Morgenavond om 20.00 uur is er een commissievergadering waarin de voorlopige bevindingen van dhr Pot besproken worden. Hierbij zal ik namens alle ondertekenaars ook deze boodschap overbrengen in de vergadering. Ook hierbij versterkt jullie aanwezigheid de boodschap die we over willen brengen en komt onze petitie ten goede.

Als je bij een van de twee bijeenkomsten aanwezig kunt en wilt zijn, stuur dan even een mailtje naar info@getstaged.nl zodat ik een overzicht hebt.

Alvast bedankt!

Ik houd jullie op de hoogte van alle ontwikkelingen rondom het Grand Theatre en de petitie.

Met vriendelijke groet,

Willem van Doesum

tel. 06-19464263
email info@getstaged.nl

Stichting Staged

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.