Geen festivalisering van het Flevopark. In 2015 niet, nooit niet!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

PETITIE-MANIFESTATIE di. 4 nov. 19.00 uur

2014-10-30 16:14:50

Komende dinsdag protesteren wij voor het Stadsdeelhuis Oost tegen de dreigende komst van zware festivals naar het Flevopark. Vanaf 19.00 uur, mét sprekers, vogels en met een microfoon om zelf ook je woordje te doen. JOIN US. Na de manifestatie, om 20.00 uur, bieden wij de tussenstand van de petitie aan, tijdens de bestuurscommissievergadering.

Je kunt je aanwezigheid eventueel melden -en dit evenement delen- via:

www.facebook.com/VriendenVanHetFlevopark

Vrienden van het Flevopark

Besluit uitgesteld

2014-10-17 11:32:02

Het DB van Stadsdeel Oost heeft behandeling van het agendapunt 'Besluitvorming oplossingen voor evenementen bij sluiting Oosterpark in 2015', en daarmee ook advies over wel of geen zware festivals in het Flevopark, uitgesteld naar 4 november.

Het aanbieden van tussenstand petitie gebeurt dan ook niet a.s. dinsdag, maar op 4 november, om 19.00 uur.

Onze petitie gaat natuurlijk gewoon door!

Blijf medestanders zoeken en deel de petitie alsjeblieft!

www.flevopark.nl

www.facebook.com/VriendenVanHetFlevopark

Vrienden van het Flevopark

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.