14 jarig zusje niet gedwongen opsluiten in psychiatrische instelling!

Hallo , ik wil even jullie aandacht en eventuele steun,
Mijn zusje van 14 jaar dreigt voor een jaar opgesloten te worden in een gesloten psychiatrische instelling , waardoor ze minstens 3 a 4 maanden gescheiden zal worden van haar famillie , geen bezoek , niet naar huis mogen komen en maar enkele belmomenten krijgt. Terwijl wij een heel hechte famillie band hebben. En dit enkel omdat zij ooit slachtoffer was van een vechtscheiding tussen ouders , misbruik van social media en omdat zij een conflict heeft gehad met een ander meisje van haar leeftijd ! Wij vinden dit heel onterecht maar kunnen dit helaas niet tegenhouden , hiervoor willen wij een laatste kreet van hulp uiten en vragen wij ieders steun en begrip want ons jongste gezindslid heeft al genoeg meegemaakt dit zou niet de 1ste keer worden dat zij ergens word geplaats dit is begonnen van haar 8 jaar dat ze van de ene plaats naar de andere word gestuurd terwijl wij haar echt alleen maar thuis bij ons willen . Wij hopen op ieders handtekening zodat wij kunnen voorleggen dat wij niet de enige zijn dat dit niet aanvaarden van het gerecht en dat dit echt machtsmisbruik is alstublieft help ons , wij kunnen dit niet alleen.

Door te ondertekenen, machtig ik Zoë Demandt om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.