Zoom Meeting Keegan Connor Tracy

A Zoom meeting with Dramaversity, with the lovely Keegan Connor Tracy. We are trying that Dramaversity invite her for a Zoom meeting, they let us now they're really interested but they want to reach at least 50 people who gonna joy. So for that there's this petition, sign it with your name etc if your interested in a Zoom meeting with Keegan.

Une rencontre Zoom avec Dramaversity, avec la charmante Keegan Connor Tracy. Nous essayons d'obtenir que Dramaversity l'invite à une réunion de Zoom, ils nous laissent maintenant qu'ils sont vraiment intéressés mais ils veulent atteindre au moins 50 personnes qui vont se réjouir. Donc pour cela, il y a cette pétition, signez-la avec votre nom etc. si vous êtes intéressé par une rencontre Zoom avec Keegan.

Door te ondertekenen, machtig ik Esther Lena om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.