Wij willen een boysband met Dirk, Luca en Remi van K2 Zoekt K3

download_(10)1.jpg

Van de 22 690 inschrijvingen naar 1442 deelnemers werden Dirk Dunnewold, Luca Diez en Remi De Smet gekozen als de mannelijke kandidaten van K2 Zoekt K3 die door mochten gaan naar de studioshows. Het verliep allemaal nog heel goed tot de shows aankwamen. De 3 jongens deden hun uiterste best om te laten zien dat er ook een jongen in K3 kon maar ze kregen van de vakjury veel kritiek waardoor Dirk in de eerste studioshow afviel en Remi en Luca in de halve finale met als resultaat dat er geen jongens deelnemen aan de finale. Maar tussen de kritiek kregen ze ook hints om een solo-carrière te beginnen en een groepje op te richten en dat laatste is zeker een heel goed idee. Hoe leuk zou het zijn als Dirk, Luca en Remi een groepje begonnen? Daarom deze petitie om te laten zien wat voor toppers dat ze zijn en ook al zagen ze hun droom als K3'tje in duigen vallen, maar we blijven hen toch nog steunen. En we willen graag deze 3 jongens een kans geven om te laten zien wat ze allemaal in hun mars hebben.

Door te ondertekenen, machtig ik Michaël Willems om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.