Wij wensen Eline Mettepenningen terug in Action te Temse!

fists-bumped-together-LQ.jpg

Op 6 januari is het zoveelste slachtoffer genaamd 'Eline Mettepenningen' gevallen binnen de werking van Action België.

Filiaalhouder en opleider te Temse met al meer dan 4 jaar inzet en gedrevenheid. Haar collega's waren niet zomaar werkcollega's maar een Action-Temse familie. Door haar menselijke manier van leidinggeven is ze ook gekend in meerdere Regio's.

Net omdat ze te menselijk was en het opnam voor haar collega's is dit haar fataal geworden. Een uitgesproken mening hebben is taboe voor de directie en zulke personen moeten ten alle tijden uit het bedrijf geweerd worden door het hoger kader management.

Als je als leidinggevende niet meegaat in hun steeds meer eisende, constant toenemende werkdruk, hogere te halen targets en hierover de nodige meldingen doet dat het niet meer haalbaar is voor alle werknemers op de vloer met het risico op burn-outs enz. tot gevolg. Dan pas je plots niet meer in het Action België profiel.

Dit is een radicale aanval op het welzijn van alle medewerkers die zich dagdagelijks inzetten voor hun bedrijfsleider die het goed met hen voorheeft.

Is het toeval of niet... heeft het te maken met de sociale verkiezingen in het vooruitzicht om alle werknemers die opkomen voor hun medecollega's nog net in de rapte buiten te kuisen? Daar begint het sterk op te lijken!

Ben je ook een Action medewerker die deze manier van handelen niet correct vindt en je wenst anoniem je proteststem te laten horen zonder er op afgerekend te worden door het Action België beleid vragen we je deze petitie mee te ondersteunen door uw anonieme stem te geven.

Wens je als Action medewerker toch een zichtbare opmerking achter te laten maar je persoonlijke naam niet! Dan kan je uzelf gewoon Action Medewerker noemen. Alsnog blijft zo uw identiteit geheim maar uw boodschap is wel zichtbaar. ;-)

Ben je klant en vindt je dergelijke praktijken die Action België erop nahoudt tegenover hun werknemers foutief mag je gerust ook je proteststem uitbrengen, al dan niet anoniem.

Dit om in de toekomst dergelijke praktijken te vermijden zodat alle collega's/medewerkers die hun tot op heden zich nog steeds dagdagelijks inzetten niet meer hoeven bang te zijn in te toekomst om elke dag te gaan werken zonder zich constant af te vragen of het hun laatste werkdag kan zijn.

Alvast bedankt voor de steun.

Door te ondertekenen geef ik Action medewerkers toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.