Wij Steunen met warm ❤️ ✨"Het Pendeltje"✨

received_1248016192689331.jpeg

Waarom deze Petitie:

Het Pendeltje in Krommenie is een magische plek vol mythen en verhalen. Deze winkel heeft niet alleen spullen maar je kunt er ook terecht voor deskundig advies. Met deze petitie willen we graag aangeven hoe belangrijk deze winkel voor ons is.

Constateren:

Enkele buurtbewoners hebben zich verenigd en ondernemen enorm veel gerichte acties tegen de eigenaresse Karin, en haar naaste vrienden. Men beticht haar van veel dingen die zij nooit heeft gedaan en willen hiermee bereiken dat Karin haar winkel nu gaat sluiten omdat het echt niet langer meer gaat en de situatie onveilig is.
Ze wordt niet alleen lastig gevallen maar ook bedreigd, laster, smaad en fysiek aangevallen.

En verzoeken:

We willen graag dat er op een serieuze manier aandacht wordt besteed aan dit probleem zodat iedereen weer op een normale manier met elkaar kan omgaan, als goede buren. We willen hiermee bereiken dat deze unieke winkel kan blijven bestaan.

Tekent allen SVP direct 🙏 deze PETITIE

Vergeet  a u.b. niet de handtekening te bevestigen per mail.❤️

Door te ondertekenen, machtig ik Wendy Klepper om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.