Wij hebben recht op onze herkansing!

wegens de huidige situatie (covid-19) doorstaan we allemaal een moeilijke periode. scholen zijn dicht, we krijgen geen online lessen maar wel meer opdrachten dan normaal.

voor veel studenten is dit een lastige situatie omdat ze behoefte hebben aan juiste instructie. we kunnen onze vragen kwijt via teams is ons gezegd, maar is het daadwerkelijk zo simpel om gerichte vragen te stellen via een chat?

de deadline voor PMW stond op 5 juni 2020 echter krijgen steeds meer leerlingen het vermoeden dat de opdrachten die ingeleverd zijn te laat zijn nagekeken met als gevolg voor de herkansers dat ze eigenlijk helemaal geen herkansing krijgen, terwijl we daar wel recht op hebben..
het kan niet zo zijn dat er van het ene op het andere moment besloten kan worden dat er geen herkansingen gedaan gaan worden en er komend schooljaar meer lessen gaan plaatsvinden. en dit terwijl meerendeels van ons hen examens moeten mee nemen naar het 3e leerjaar waardoor de druk nog hoger op loopt.

vindt jij dat jou recht op een herkansing je ook is ontnomen? teken dan deze petitie!

*na alle handtekeningen te hebben verzameld wordt dit doorgestuurd naar de afdelingsleider van de opleiding Sociaal werk.

een gefrustreerde leerling van SW    Neem contact op met de schrijver van de petitie