Wij eisen het ontslag van Jan van Zanen als burgemeester van Den Haag

Wij, het Nederlandse volk, constaterende dat de burgemeester van Den Haag, Jan Van Zanen meermaals onder zijn bevoegdheid grondrechten,  namelijk demonstreren, meermaals onmogelijk maakt, constaterende dat Jan van Zanen beperkingen of verboden oplegt op een grondwettelijk recht, constaterende dat onder Jan van Zanen meermaals politiegeweld is ingezet en mensen zwaar gewond zijn geraakt, constaterrnde dat er vele honderden, misschien wel duizenden mensen onterecht zijn aangehouden, constaterende dat dit aan de orde van de dag is bij politie den haag en dat er gebrek is aan feedback en zelfinzicht.

Eisen wij, het Nederlandse volk, per direct het ontslag van Jan van Zanen!

Door te ondertekenen, machtig ik Mark Brienen om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )