Wij als klas willen dat Soenita Nannan Jeugd en Opvoedhulp (keuzedeel) geeft.

Na de zomervakantie start een keuzedeel traject van 10 weken.
Dit keuzedeel gaat over het onderwerp Jeugd en Opvoedhulp. Het Maascollege heeft al iemand aangesteld voor het geven van dit keuzedeel, dit zou betekenen dat wij als klas dan iemand anders krijgen die aan ons les geeft. Dit houdt ook in voor de mensen die nog examens moeten doen Soenita Nannan alleen via de mail kunnen bereiken en dat is misschien niet handig.

Overtuiging:

Doormiddel van het tekenen van deze petitie ga je er mee akkoord dat je graag hebt dat Soenita Nannan (Docent/Mentor Maascollege) het keuzendeel geeft. Hierdoor kunnen we contact met haar behouden fysiek tijdens de lessen over de examens en overige zaken.

Teken de petitie als jij de opleiding gezamenlijk met zijn allen als klas + mentor wilt afsluiten.

Door te ondertekenen, machtig ik Quinty Spierings om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )