Wees de stem voor hun die niet kunnen spreken ,maar in alle stilte het leed moeten ondergaan

Meer en meer komen verwaarlozing en mishandeling van dieren aan het licht . De papiermolen en het gevoel van met je rug tegen de muur te staan telkens er een klacht word ingedient moet stoppen. Daarom vraag ik jullie steun zodat er vlugger moet worden ingegrepen zodat we allen het leed kunnen tegengaan . We zijn het meer dan moe om afgewimpeld te worden en toe te moeten zien hoe alles maanden duurt vooraleer er word ingegrepen . Laat ons de handen in elkaar slaan en hun een stem geven die niet kunnen spreken maar het leed iedere dag moeten ondergaan

wij eisen onmiddellijk inbeslagname bij iedere verwaarlozing of mishandeling

Door te tekenen geef ik Provoost Billie toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Om er zeker van te zijn dat u onze e-mails ontvangt, voeg dan info@petities.com to aan uw adresboek of lijst met veilige afzenders.

We zullen deze petitie adverteren aan 3000 mensen.