Vlaanderen herbebossen

Men moet onmiddelijk stoppen met het ontbossen langs de wegen. De bermen tellen als belangrijke groene oppervlakte. De bomen zijn er van belang als geluids en zicht barrière, maar ook voor de omzet van CO2 naar zuurstof. Het huidige hakhoutbeleid is een kaalkapbeleid en is niet duurzaam. Het groen langs de straten is van alle burgers en men heeft geen democratisch recht dit te verkwanselen. Dit kan bij de gemeentebesturen van toepassing zijn maar zeker bij het Agentschap Wegen en Verkeer, of een andere instantie. Afhankelijk van waar de grond is gelegen.
Deze petitie moet helpen om het maatschappelijke draagvlak hiervoor aan te tonen als middel voor druk op de betreffende instantie.

Door te tekenen geef ik A Laleman toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Om er zeker van te zijn dat u onze e-mails ontvangt, voeg dan info@petities.com to aan uw adresboek of lijst met veilige afzenders.

We zullen deze petitie adverteren aan 3000 mensen. We zullen deze petitie adverteren voor mensen die andere petities op onze website bekijken, maar deze petitie nog niet hebben bekeken.