Veronica Inside moet van de buis!

20190118135837_637_VeronicaInside-ANP-58873643.jpgBeste Veronica Inside,

Er is een verschil tussen vrijheid van meningsuiting en het opzettelijk kwetsen. In jullie programma beledigen jullie keer op keer verschillende groepen. Het is geen excuus om jullie telkens te verschuilen achter de vrijheid van meningsuiting. Jullie hebben een enorm platform en zorgen met deze kwetsende uitspraken voor haat en verdeeldheid onder de samenleving. Jullie hebben met de opmerking over Akwasi heel duidelijk laten merken wat het probleem is m.b.t. het sinterklaasfeest. "En toen daar die verklede Zwarte Piet in beeld kwam, die speelde met zijn leven, zei ik: 'Weet je wel zeker dat het Akwasi niet is'."

Dit is niet de EERSTE KEER dat jullie donkere mensen opzettelijk kwetsen. Daarnaast kwetsen jullie ook Marokkanen, Turken en de LHBTI-gemeenschap.

KEER OP KEER OP KEER.

ENOUGH IS ENOUGH!

Nu vele sponsoren zich distantiëren en de spelers van het Nederlands elftal, Jong Oranje en de Oranjevrouwen jullie boycotten is het tijd dat Veronica Inside van de buis gaat. Aangezien Johan Derksen na alle ophef in het AD reageerde met "Niet eens zo'n heel slechte grap" en "Ik blijf mijn mening verkondigen tot de laatste snik" is het tijd dat hij zijn mening mag verkondingen op zijn zolderkamer met Wilfred Genee en Renee van der Gijp.

Het doel is om 4.000 handtekeningen te verzamelen en deze te versturen naar Talpa en Veronica (Zij zijn verantwoordlijk voor dit programma).

Deel deze petitie op sociale media!!!

Mocht je een vraag hebben, neem dan contact met mij op via: https://m.facebook.com/raminrrezai

Dank!

Door te ondertekenen geef ik Ramin Rezai toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.