Verlengde geldigheid rijbewijs bij gezondheidsverklaring!

Door het in gebreke blijven van het CBR komt een groot aantal mensen in gigantische problemen. Werknemers en hun werkgevers worden de dupe van extreem lange wachttijden bij het CBR wanneer een gezondheidsverklaring nodig is voor het verlengen van het rijbewijs. Zij komen thuis te zitten, waarbij de kosten bij de werknemer en de werkgever komen te liggen, terwijl het werkelijke probleem bij het CBR ligt. Het CBR is zich namelijk bewust van wachttijden rond de 5 maanden en verstuurd pas 2 maand voor het verloop van het rijbewijs een herinnering.

Via deze petitie doen wij een dringend verzoek tot een mimaal 6 maanden verlengde geldigheid van verlopen rijbewijzen indien deze het resultaat is van een gezondheidsverklaring welke door het CBR niet tijdig is behandeld.

Door te ondertekenen, machtig ik Marinka Papeleu Dória om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.