Verlagen snelheid en vermindering vrachtverkeer Boerenkamplaan Someren-Eind

Op de gehele Boerenkamplaan in Someren- Eind wordt er te hard gereden. Zeker het afgelopen jaar merken wij als omwonende dat de snelheid soms ver boven de toegestane snelheid van 50 km/uur komt. Dit ondanks de voorrangswegen (4) van rechts; zoals de Coöperatiestraat die als toegangsweg fungeert naar meerdere wijken in Someren-Eind. Van voorrang vanuit deze straten naar de Boerenkamplaan is trouwens amper te spreken.

Daarnaast merken wij dat het vrachtverkeer het afgelopen jaar ook sterk is toegenomen. Wat naast gevaarlijke situaties ook geluidsoverlast veroorzaakt.

Er zijn de afgelopen jaren veel jonge gezinnen met kinderen komen wonen in deze buurt. Maar ook voor de oudere bewoners die slecht ter been zijn, is bijvoorbeeld oversteken niet veilig.

Wij als bewoners en omwonende van de Boerenkamplaan willen graag dat naar bovenstaande bevindingen gekeken wordt en er samen met ons naar een oplossing wordt gezocht.

Bewoners en omwonende Boerenkamplaan Someren-Eind    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen, machtig ik Bewoners en omwonende Boerenkamplaan Someren-Eind om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.