Van overgewicht naar huidoverschot, en psychische problemen.

Hallo lieve mensen,

Ik zal mij even voorstellen, ik ben Ingrid olde Klieverik.( Zie mijn facebook)

Ik start deze petitie om een landelijk probleem op de kaart te zetten bij de overheid. Ik was obesitaspatiënt en nu inmiddels niet meer. Nu zit ik door mijn Gastric Bypass weer in een lastig pakket. Ik heb overtollige huid op buik en benen waar ik aan geholpen wil worden. Het word echter niet vergoed door de verzekeringen. Alleen in uitzonderingsgevallen. Ik ben van mening dat wanneer je de stap hebt genomen om een Gastric Bypass te laten uitvoeren dat je via de obesitaskliniek een totaalpakket moet krijgen en dat als je op gewicht bent en huidoverschot hebt dat het in het pakket van de obesitaskliniek moet zitten. Je zou aanvullend een been/buikwandcorrectie moeten krijgen. Het is namelijk vele malen duurder voor zorgverzekeraars als mensen in de psychische problemen belanden hierdoor. Bent u het met mij eens en vind u dit ook teken dan deze petitie en ik ga me er hard voor maken om dit probleem opgelost te krijgen.

Met vriendelijke groet,

• Ingrid olde klieverik

Door te tekenen geef ik Ingrid olde klieverik toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Om er zeker van te zijn dat u onze e-mails ontvangt, voeg dan info@petities.com to aan uw adresboek of lijst met veilige afzenders.

We zullen deze petitie adverteren aan 3000 mensen.